Jag beställde ett komplett fälgpaket 1 april 2023. Fick beskedet att dom skulle levereras 28 maj så då ville jag avbeställa dom den 1 maj för att jag fick köpa andra Sommardäck med det gick inte att göra för då skulle jag få en straffavgift som motsvarade halva köpesumman av fälgarna. Och då tänkte jag att då väntar jag väl. Men nu den 15 juli har fälgarna fortfarande inte levererats. Och för varje gång man mejlat så får man svarat att fälgarna är på gång och att de kommer att levereras i slutet av veckan Så för eran egen skull så handla ALDRIG av dom
Scandinavian Car Styling AB
7 omdömen om Scandinavian Car Styling AB
Grymt bra service!! Kan inte bli bättre när man verkligen behöver duktig kompetens för avancerad felsökning. Löser problemen genom lämpli
Är så trött på det här företaget. Åker dit och beställer fälgpaket för 36000 kr och tror att jag kommer få någorlunda premium produkt. Hämtar ut hjulen efter 6 veckor. Åker till däckskiftarna, då har de skickat med fel bult. Åker tillbaka och får med mig ny bult. Vid däckskifte nummer 2 åker jag fem meter och noterar att nått slår i bilen, de har monterat tps ventilerna så de slår i bromsoken. Så av med hjulen igen, åker tillbaka och försöker reklamera fälgpaketet, men det går inte utan det ska stå nått om det i det finstilta....
Trippel kolla allt som ni får skickat från dom. Beställde rätt ögonlock, får fel. Efter lack upptäcks felet. Här börjar det intressanta enl mig. Jag erbjuds en mkt generös rabatt enligt SC styling om -35%, om jag då beställer nya, dock så tillkommer frakten på de nya. Detta ger mig en rabatt om 100:- Bedöm själva om det är en generös rabatt. De felaktiga kan jag sälja vidare enl kundtjänst.. Mm, om jag då ända visste till vilken bil. Kommer naturligtvis aldrig mer handla från er.
Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips
Otroligt dåligt företag, beställde en vinge som tog otroligt lång tid att få. Sen när jag väl fått den så är det så dålig gjutning att lackerings firman inte ens vill ta emot den, jag kontaktar då dom och dom börjar tjafsa om att jag ska betala 30-50% i returavgift, bara för att dra ut på min retur så att jag inte längre har rätt till 14 dagars returrätt på internet. Ytterligare skryter dom om sin 60 dagars öppetköp, men det lustiga är att den inte gäller på beställningsvaror, alltså 99% av deras sortiment. HÅLL ER BORTA! Scam företag!
Hej Ted! Vad tråkigt att du har denna upplevelse av oss, vi har gjort otroligt mycket för att förbättra kundtjänsten/företaget och vi vill såklart hjälpa dig som kund så om du framöver tänkt beställa något eller har några frågor så hör av dig till oss på info@scstyling.com så kan vi säkert även lösa en gåva som kompensation :) Ha en fin dag!
Älskar er!!!!!!!! Bra service hos dom
Hej Ann Sofi! Tack för ditt fina betyg! =)
Företaget som på hemsidan heter SC STYLING , är tydligen inte mån om att ha nöjda kunder för jag har varit med om exakt samma sak. Paketet utan skador men varan inuti skadad och följde instruktioner att skicka tillbaka vara men dom säger sig inte fått paket och har inte lyckats få rätt mot företag. Har väntat i 2 mån men förstår nu att jag inte kommer få en vara i retur utan har blivit blåst av företaget. Så otroligt surt att bet så mycket pengar för ingenting. Lite knepigt också att trots endast 3 anställda säger dom olika saker. Den första lovade mig en ny vara men den sista sa nej.
Hej Erika! Vad tråkigt att du har denna upplevelse av oss, vi har gjort otroligt mycket för att förbättra kundtjänsten/företaget och vi vill såklart hjälpa dig som kund så om du framöver tänkt beställa något eller har några frågor så hör av dig till oss på info@scstyling.com så kan vi säkert även lösa en gåva som kompensation :) Ha en fin dag!
Problemen börjar när du beställer varor som kommer fram skadad. Det är i princip omöjligt att få rätt hos både post och företag. Även företaget själv sa att det var omöjligt för dom. Kanske något att ta i beaktning innan man beställer. Så nu betalar jag för något jag inte har kvar eftersom jag skickade den trasiga varan tillbaka till företaget som dom sa att jag skulle göra och har även skickat kort utan resultat utan nu skyller dom på reglerna som gäller på hemsidan?? Faktum är att jag gjorde som dom sa i telefon när jag mottog trasig vara.
Hej Sara! Vad tråkigt att du har denna upplevelse av oss, vi har gjort otroligt mycket för att förbättra kundtjänsten/företaget och vi vill såklart hjälpa dig som kund så om du framöver tänkt beställa något eller har några frågor så hör av dig till oss på info@scstyling.com så kan vi säkert även lösa en gåva som kompensation :) Ha en fin dag!