Skåne Bygg i Sjöbo Handelsbolag

Skåne Bygg i Sjöbo Handelsbolag

6 omdömen om Skåne Bygg i Sjöbo Handelsbolag

Per-henrik Ingvar J
Skrev om Skåne Bygg i Sjöbo Handelsbolag

Mycket nöjd. Kunniga hantverkare som kommer när de sagt, ger ett vettigt estimat och levererar över förväntan och på utlovad tid och till en kostnad under estimatet, trots lite hinder på vägen. Hela tiden med ett glatt humör. Precis som man vill ha det!

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Anders R
Skrev om Skåne Bygg i Sjöbo Handelsbolag

Kan varmt rekommendera, hantverkare med bred kunskap inom bygg och kan skapa konstruktioner utifrån kundens beskrivning. De lyssnar på ens önskemål och justerar så att bygget blir realistiskt samt korrekt. Från start till mål var kontakten kanon och utförandet av hög kvalité.

Ted M
Skrev om Skåne Bygg i Sjöbo Handelsbolag

Ett av de seriösare bolagen i branschen i sin storlek. Dyker upp i tid och utför det som är överenskommet. Idel lovord.

L Jonas M H
Skrev om Skåne Bygg i Sjöbo Handelsbolag

Mycket nöjd med den här firman, vårt fönsterbyte ( 7st ) gick över förväntan och resultatet blev toppen… Trevlig personal som verkligen håller allt man kommit överens om, löser saker snabbt och enkelt om något problem skulle uppstå, plockar undan efter sig när dagen är slut, lämnar alltså inte massa skit efter sig!. Kommer definitivt anlita dom igen när något behövs göras! Rekommenderas starkt! Ann/Jonas

Mikael G
Skrev om Skåne Bygg i Sjöbo Handelsbolag

Hej! Jag har anlitat skåne bygg i Sjöbo, för renovering av vårt hus. Har gjort ett toppenjobb och är mycket nöjd med arbetet. Trevliga och lyhörda, kan verkligen rekomendera den här firman.

Svar från Skåne Bygg i Sjöbo Handelsbolag

Tusen tack för dom vänliga orden. De har varit en ära att få utföra er renovering. 😊

Catherine J
Skrev om Skåne Bygg i Sjöbo Handelsbolag

Kan verkligen rekomendera detta företaget. Duktiga hantverkare som gör ett kanon bra arbete. Vänliga och tillmötesgående. Nogranna i sitt arbete. Vi är väldigt nöjda. Lyssnar på kunden och lägger fram förslag.

Svar från Skåne Bygg i Sjöbo Handelsbolag

Tusen tack för dom fina orden 😊