Escribió sobre
Skura Sweden AB - Skura hemstädning
Vi har varit kunder hos Skura och är inte nöjda med deras service. Det har varit allt från att personalen glömmer låsa dörren, nya vikarier varje vecka, prioriterar fel städmoment samt nu senast då personalen inte ens städade. Vi har bilder men de går inte att bifoga, se Google recension för bilder. Skura valde att inte kompensera oss för tillfället mer än att dra av c. 100 sek på fakturan (vi betalar c. 19ggr det per månad för 2h städning i veckan). De motiverar det med intern byråkratisk hittepå för att slippa dra av 1/5... på fakturan eller kompensera med timbanken. Vi var i kontakt med Skura 5 gånger angående ärendet och nu är vi inte längre kunder hos dem. De har anklagat oss för att "riskera att deras personal utsätts för ilska och/eller anklagelser om sin arbetsgivare eller sina kollegor" vilket är otroligt oprofessionellt samt också visar att de inte tar ansvar för sina tjänsters kvalitet och misstag. Jag kan försäkra att vi aldrig agerat nedsättande eller hotfullt mot personalen (vi har varit kunder under flera år och haft överseende med Skuras slarv pga av att de i början var en startup). Vi kan inte rekommendera dem och varnar för ett oseriöst bolag med låg kvalitet på sina tjänster.