Uppenbarligen har flera av varandra oberoende restauranger kommit till insikt att de gjort en dålig affär när de ingått samarbete med Smartbox för alla är fullbokade när man, med framförhållning, försöker boka bord och använda vår Smartbox. Och då talar vi restaurangtäta Stockholm och trots detta faktum är utbudet av restauranger i Stockholm med Smartbox-erbjudandet påfallande få.
Smartbox
5 omdömen om Smartbox
Jag hade extremt högt ställda förväntningar på min rundresa i Peru och Kenzan som researrangör överträffade dessa. Allt fungerade utan minst
Inte värda nå betyg alls!! Min mamma fick en Smartbox 2017 i 60årspresent. 2019 så ringde jag till Smartbox åt henne för att förlänga gåvan då den inte hade brukats. Pratade med en kille som tipsade om att vi kunde förlänga via internet, men han gjorde det åt mamma via telefonen. Han upplyste oss om att det skulle hålla till den 21/8-2021. När jag ska boka under helgen så går det inte och det står att kortet har gått ut 24/8-2019! Han har alltså inte förlängt det. Men när jag pratar med kundtjänst efter jag ringde...
Fick en Smartbox i present och man utlovar "Härliga vistelser på 250 hotell" Men när man försöker boka nått hotell så är det kanske 2-3 stycken i Sverige som är tillgängliga och sen är det några utomlands. Det är bara att kasta pengarna i sjön, mycket dåligt genomfört. Har provat många olika datum helger och mitt i veckan men det är alltid som max 4-6 hotell som är lediga. Kan bara säga KÖP INTE SMART BOX.
Smartbox - Lyxbrunch ett skämt. Fler än 50 restauranger med lyxig brunch med extra allt visar sig knappt innehålla en enda brunch, I Sverige presenterades 22 alternativ varav 17 i Stockholm och de flesta erbjöd inte brunch. 12 förslag ligger sedan i Danmark varav flera av dem är vanliga restauranger där du får välja ur den vanliga menyn för ett värde av 473 DDK. Så lyxig brunch är enbart en felaktig marknadsföring och av utlovade fler än 50 alternativ återstår enbart ett fåtal där flera av förslagen dessutom är stängda december-mars.... En riktig Skräpbox
Otrevlig kundtjänst. Som berättar att företaget jobbar i en gråzon (och att smartboxarna inte alls är presentkort och att det därför inte är något konstigt att de bara har en giltighetstid på några få månader och inte 1 år som är standard i Sverige. Tjejen på kundtjänst passar dessutom på att vara lite extra dryg och säger "Det är väldigt generöst av oss att låta dig göra en förlängning..." - märk då väl att det vid tillfället för konversatiopnen fortfarande var mindre än ett sedan jag fick boxen och att de dessutom ska...