Jens Bengtsson

Jens Bengtsson

Jens Bengtsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Jens Bengtsson har varit registrerad mäklare sedan 2000-03. Jens Bengtsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 187 omdömen med ett betyg på 4.8. Jens Bengtsson har haft 52 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

187 omdömen om Jens Bengtsson

Sedan starten hos Reco 2017
Magnus F
Köpte sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Strömsbro

Vi är väldigt nöjda med mäklaren och hela processen kring köpet av vår bostad på Skolgatan 28. Vi hade höga förväntningar på att Jens skulle vara professionell, tillgänglig och kunnig. Vi förväntade oss också att få tydlig information och stöd under hela köpprocessen vilket Jens har lyckats uppnå. Jens levde verkligen upp till våra förväntningar. Han var både hjälpsam och lyhörd, vilket gjorde hela processen smidig och stressfri. Vi kände oss väl omhändertagna och fick svar på alla våra frågor snabbt och tydligt. ...

Robert Å
Sälgsjön

Seija E
Sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Valbo

Trevligt bemötande och förtroendeingivande. Bra information angående hur försäljningen går till angående visning, annonsering m.m.

Anita S
Valbo

Mycket trevligt bemötande från Jens. Hade väl inga förväntningar i förväg. Vi har stort förtroende och gillar vår mäklare.

Pernilla I
Hagaström

Trevligt bemötande. Bra och tydlig kommunikation. Täta återkopplingar. Proffesionell!

Håkan M
Köpte sin bostad med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Hästbo

Uppfyllde alla förväntningar! Ärlig och uppriktig och gav all den information jag efterfrågade och lite till på ett trevligt sätt.

Gudrun A
Sålde sin bostad med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Hanåsen

Bra bemötande och återkoppling.

Thomas W
Hagaström

Engagerad, gav kloka råd, bra koll på processen. Trygg upplevelse!

Anette S
Söder

Trevlig hjälpsam och kommunikativ

Ingegärd S
Fridhem

Bra! Klart nöjda när vi har blivit av med huset, efter 60 år!