Kardo Talabani

Kardo Talabani

Kardo Talabani är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Kardo Talabani har varit registrerad mäklare sedan 2022-11. Kardo Talabani har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-08 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.9. Kardo Talabani har haft 4 försäljningar sen 2024-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-07 - 2024-08

36 omdömen om Kardo Talabani

Sedan starten hos Reco 2024
Hilding H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Kvarnbergsplan

Det var en väldigt smidig upplevelse. Kardo lyssnade på vad jag ville och såg till att få det gjort. Han löser saker och ser till att det blir en bra affär för båda parter. Han var väldigt proffesionell och kunnig samt ett bra bollplank.

Svar från Kardo Talabani

Stort tack Hilding för ett gott samarbete och dina fina ord. Grattis till försäljningen av lägenheten! Vi hörs vidare Kardo

Aija B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Visättra

Kardo är riktigt trevlig och tillmötesgående, med mycket bra energi, han förklar allt noga, är snäll och super professionell! Vi hade en fantastisk upplevelse med Kardo som vår maklare och vi fick till och med köpa vår drömbostad! Rekommenderar varmt! :)

Svar från Kardo Talabani

Hej Aija, Tack för dina fina ord, verkligen kul att få hjälpa er köpa er drömbostad Hoppas ni kommer trivas riktigt bra där Vi hörs vidare Kardo

Stig Olof L
Visättra

Trevlig och kunnig mäklare som fixade biffen.

Svar från Kardo Talabani

Hej Carl, Tack för dina fina ord, kul att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer trivas bra i Tullinge nu Vi hörs vidare Kardo

Tomislav S
Visättra

Kardo är fantastisk. Han är inte bara oerhört effektiv och kommunikativ, utan också extremt professionell. Han är oerhört positiv vilket gjorde processen både smidig och njutbar. Jag skulle varmt rekommendera Kardo för alla som söker en kompetent och engagerad mäklare.

Svar från Kardo Talabani

Hej Tomislav, Tack för dina underbara ord, det var kul att få hjälpa er med bostadsköpet. Hoppas ni kommer trivas i lägenheten Vi hörs vidare Kardo

Ion R
Norsborg

Helt klart Kardo är grym på det han gör och väldigt professionell.

Tack för en fin Reco Hoppas ni kommer gilla lägenheten. Vi hörs vidare Kardo

Veronica Mihaela R
Norsborg

Kardo var genom hela processen professionell, engagerad och snabb med återkoppling. Rekommenderas varmt!

Svar från Kardo Talabani

Tack för dina fina ord och rekommendationer Hoppas ni kommer gilla lägenheten. Vi hörs vidare Kardo

Verona Y
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Norsborg

Väldigt professionell och trevlig mäklare! Någon man kan lita på!

Cecilia L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Norsborg

Han är bra på att hålla kontakt och svarar alltid på sms och mail..Ordnade försäljningen smidigt och ät professionell. Rekommenderar Kardio varmt till alla som ska sälja lägenhet. Mycket trevlig att ha att göra med.

Susanna L
Sålde sitt hus med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Segeltorp

Kardo fick hoppa in och slutföra vår försäljning med tre dagars varsel. Med ett tryggt, öppet, kommunikativt sätt lotsade Kardo oss igenom hela processen som gick mycket snabbt. Rekommenderar Kardo det varmaste.

Hannah F
Köpte sitt hus med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Segeltorp

Kardo var mycket förtroendeingivande och proffsig. Rak och tydlig.