Reco logotype För företag

Reco logotype

IVT Värmepumpar

5 658

Bra

Vi har värmepumpen som passar ditt hus och det nordiska klimatet. Med vårt breda sortiment kan vi erbjuda den perfekta värmelösningen. Efter installationen går vi igenom funktioner, inställningar och skötsel, samt upprättar ett igångkörningsprotokoll. Din återförsäljare följer upp inom 6 månader för att säkerställa att allt fungerar som det ska.

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Team Wåhlin Värmeteknik AB

Utomordentlig service. Både från beställningsmottagaren och den som genomförde servicen. Kommer definitivt använda Team Wahlin igen.

Service

Bra bemötande. Kom punktligt och utförde service på vår bergvärmepump.

Team Wåhlin Värmeteknik AB

En proffsig och genomtänkt process från första besöket, offert, besökte referenser till projektgenomförande av mycket kunniga och trevliga utförare som verkligen kunde sina saker bra. Också mycket bra dialog med planerare och tidsbokningar. Jättenöjd och ser med spänning på hur kommande elförbrukning kommer se ut.

Team Wåhlin Värmeteknik AB

Har service av min bergvärmepump IVT en gång per år, och har alltid fungerat till min fulla belåtenhet. Trevliga och duktiga servicetekniker. Bengt B

Våra återförsäljare

13 återförsäljare tillgängliga hos Reco

Värmedynamik

76%

Rördoktorn IVT Center

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.