Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype

Montrab

Bra

Montrab grundades 2010 med målet att bli Sveriges främsta servicebolag inom flytthjälp, städning, montering, magasinering och förråd. Med tusentals nöjda kunder över hela landet och 70 medarbetare fördelade på kontor i Falun, Borlänge, Västerås, Sundsvall och Gävle, har vi etablerat oss på marknaden. Montrab genomför sina flyttjänster...

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Montrab Södra Dalarna

Fint bemötande både i kundtjänst och vid flytten. Så trevliga killar som hjälpte oss.

Montrab Norra Dalarna

Jag har aldrig varit med om en bättre service! Helt underbart bemötande, stöd och hjälp, både under planering och under genomförandet! Jag har bokad komplicerad städning och tömning, på distans till ett hus jag själv inte bor i, vid två olika tillfällen och har sammantaget och helt ärligt aldrig varit så här nöjd. Bättre service än alla slags företag jag någonsin anlitat. Tack!

Montrab Norra Dalarna

Har funkat jättebra vid två flyttar!

Montrab Norra Dalarna

Bästa flyttfirman😃 Proffsig, vänliigt bemötande och mkt god service! Kram till Montrab Norra Dalarna från Lena i Hällefors🤩

Montrab Gävleborg

Trevlig personal. Hjälpsamma. Smidig flytt.

Våra kontor

5 kontor tillgängliga hos Reco

Montrab Gävleborg

4.5

Montrab Västmanland

4.3

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.