Reco logotype För företag

Reco logotype

Ringabyråer

73%
Bra

Ringabyråer består av fem auktoriserade begravningsbyråer samt en avdelning för familjejuridik, testamenten, samboavtal, äktenskapsförord, bouppteckning, arvskiften samt framtidsfullmakter. Vi finns representerade i Sundsvall, Skönsberg, Timrå, Härnösand, Stöde, Fränsta och Ånge Haverö.

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Trevligt bemötande. Anpassar mötet så alla som vill/ behöver vara med kan det. Väl förberett.

Ringabyråer - Hässjö Begravningsbyrå

Jag vill tacka Hässjö begravningsbyrå för den fantastiska service och stöd vi fått under en svår tid vid min mammas bortgång. Deras proffsighet och omtanke var på högsta nivå. Jag kände från första kontakten en trygghet och vi blev mycket väl omhändertagna och de var lyhörda för våra behov och önskemål. De skapade en vacker och minnesvärd begravning. Ett extra stort tack till Ida Sandberg för hennes värme och omtanke. Maria Johansson m fam.

Ringabyråer - Hässjö Begravningsbyrå

Mycket trevligt bemötande, Ida som vi träffade på begravningsbyrån tog verkligen hand om oss inget stressande at

Ringabyråer - Hässjö Begravningsbyrå

Vi fick ett sånt fint bemötande och hjälp i vår svåra stund och att vi fick återkoppling med hjälp var så fint och gjorde att vi fick ett fint förtroende för er.

Ringabyråer - Hernö Begravningsbyrå

Våra kontor

7 kontor tillgängliga hos Reco

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.