Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype

Intoit Travel Group

Bra

Vi har resor, upplevelser och äventyr från alla världens kontinenter. Med många år i branschen och erfaren personal tar vi ett helhetsgrepp på allt som har med resor att göra. Här på reco.se hittar du till exempel Hummingbird Grupp & Konferens som hjälper dig att anordna cykelresor vandring och annat kul som får gruppen att...

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Scuba Travel

Åkte på tjejresa till Bali med Scuba Travel - och resan var över alla förväntningar! Hanna tog hand om oss alla i gruppen på ett fantastiskt sätt, och hade hela tiden koll på oss i gruppen, aktiviteterna, matställen mm mm. Kan varmt rekommendera att åka med Scuba Travel - kunnig personal, bra omhändertagande och grym paketering av resa.

Louise G

Tour Pacific Scandinavia AB

De har alltid välorganiserade resor oavsett om jag rest på gruppresa eller privat, har alltid blivit väl omhändertagen på resmålet. Om det uppstått problem har jag kunnat nå dem dygnet runt och problemet har lösts på ett smidigt sätt. Jag uppskattar mycket den personliga kontakten med den otroligt trevliga och kunniga personalen. Och vilka fantastiska resmål de hittat åt mig, oss!

Get Outside Travels AB

Hela resan med upplägget och upplevelsen var mycket bättre än jag hade förväntat mig av resan. Det kommer bli fler resor med Get Outside Travels AB i framtiden Ha de gott

African Tours & Safaris

Har varit på safari i Tanzania. Besökte Serengeti, Lake Manyara och Ngorongoro samt tillbringade några dagar i Zanzibar. Hade enorma förväntningar på resan. Kan bara säga att dessa uppfylldes med råge. Resan var mycket välplanerad och allting klaffade perfekt. Bra boende, god mat och mycket god service. Vår guide Dennis var påläst och mycket tillmötesgående. Vi reste bara två personer i safaribilen så vi hade möjlighet att styra mycket själva vilket är en stor fördel. Kan verkligen rekommendera en resa till Tanzania. Det är helt enastående. Rekommenderar verkligen även Africa Tours & Safari.

Scuba Travel

Jag hade en fantastisk resa med Scuba. Allt levde upp till min förväntningar och kommer att boka en resa igen med dem.

Linda H

Louise G

Tour Pacific Scandinavia AB

Koncernbolag

6 Koncernbolag tillgängliga hos Reco

African Tours & Safaris

Get Outside Travels AB

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.