Ydrefalks Måleri

Ydrefalks Måleri

www.ydrefalk.com
  • Badge2024

Ydrefalks måleri är ett enmansmåleri där du kommer möta Staffan i alla steg av din renovering. Jag ser det som en tillgång att vara ett så litet måleri. Eftersom du som kund från första mötet vet vem som kommer renovera hemma hos dig. Du får en direktkontakt med mig som utför jobbet, och minskar därmed risken för missförstånd....

10 omdömen om Ydrefalks Måleri

Sedan starten hos Reco 2024

Elin W
Skrev om Ydrefalks Måleri

Staffan är en otroligt skicklig yrkesman och lätt att ha att göra med. Han målade om alla väggar och tak i vår lägenhet samt garderober och bokhylla och har verkligen fått till alla detaljer på bästa tänkbara sätt. Han var även oerhört flexibel och kunde anpassa sig efter vår tidsplan. Rekommenderar honom varmt till alla som funderar på att ta hjälp med målningen!

Svar från Ydrefalks Måleri

Tack så mycket för det fantastiska omdömet! Det gläder mig verkligen att höra att ni är nöjda med mitt arbete och att jag kunde leva upp till era förväntningar både i kvalitet och flexibilitet. Det har varit ett nöje att få arbeta med er, och jag uppskattar er rekommendation varmt. Tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp i framtiden! Vänliga hälsningar Staffan

Ulla-Britt J
Skrev om Ydrefalks Måleri

Ett väl utfört arbete och ett trevligt bemötande kan varmt rekommendera Ydrefalks Måleri.

Svar från Ydrefalks Måleri

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Jag är glad att du är nöjd med mitt arbete och bemötande. Din rekommendation betyder mycket för mig. Vänligen hör av dig om du behöver hjälp i framtiden! Vänliga hälsningar Staffan

Karina A

Som alltid superbra !! Jättetrevlig och resultatet toppen

Svar från Ydrefalks Måleri

Stort tack för ditt omdöme! Jag är verkligen glad att du är nöjd med både resultatet och bemötandet. Det betyder mycket för mig att höra att du är så nöjd. Vi ses nästa gång! Vänliga hälsningar Staffan

Vidar A
Skrev om Ydrefalks Måleri

Proffsig och engagerad! Blev fint och gjorde allt ordentligt

Svar från Ydrefalks Måleri

Tack Vidar flr det fina omdömet! Jag blir glad av att höra att mitt engagemang syns och uppskattas. Vänliga hälsningar Staffan

Gabriella L
Skrev om Ydrefalks Måleri

Staffan var snabb med att återkomma med offert, gjorde platsbesök inför och återkom med en offert och tidplan som höll hela vägen. Han var flexibel när vi behövde boka om och var följsam hela vägen igenom. Resultatet blev också jättebra! Ger Staffan mina varmaste rekommendationer och kommer gärna anlita honom igen.

Svar från Ydrefalks Måleri

Tack för det väldigt fina omdömet Gabriella! Det är väldigt fint och tryggt att se att min vision om kundkontakt och resultat håller hela vägen. Med värme Staffan

Kerstin R
Skrev om Ydrefalks Måleri

Mycket fint utfört arbete. Helt enligt offert dessutom proffsigt utfört. Ett utomhusarbete och tapetsering inomhus. Rekommenderas gärna!

Svar från Ydrefalks Måleri

Tack för det fina omdömet Kerstin! Det glädjer mig att du ser mig som proffsig och en mplare som håller det som är utlovat. Vänliga hälsningar Staffan

Terttu N
Skrev om Ydrefalks Måleri

Snabbt o bra jobbat Målat två husgavlar Mycket trevlig Kommer att anlita honom igen Om det hade blivit färg över som jag betalt för skulle jag vilja ha haft det

Svar från Ydrefalks Måleri

Tack för det fina omdömet! Färgen kom med av rutin då jag alltid städar bort allt efter avslutat jobb. Jag minns nu efter den här påminnelsen att vi pratade om att resterande färg skulle vara kvar. Om du önskar, kan jag ställa av en burk Demidekk Infinity på 3L som motsvarar det som borde varit kvar efter målning av gavlarna. Vänliga hälsningar Staffan

Frank Å
Skrev om Ydrefalks Måleri

Målaren lämnar en tydlig offert, tänkt tidsram och kostnader för färg och material. När något förändras vad det gäller tider så hör han av sig omgående. Det kan bero på väderförhållanden mm. Han lämnar både inom och utomhusjobb städat o snyggt. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom.

Svar från Ydrefalks Måleri

Tack för den fina och detaljrika omdömet Frank och fint att ni är så nöjda! Vänliga hälsningar Staffan

Margaretha S
Skrev om Ydrefalks Måleri

Jag är mycket nöjd med kontakten med Ydrefalks måleri .Är även mycket nöjd med måleriarbetet.Jag kan rekommendera er till mina vänner!

Svar från Ydrefalks Måleri

Tack så mycket för ditt fina omdöme Margaretha! Det betyder mycket för mig att du är nöjd med både kommunikationen, resultatet och att du känner att du kan rekommendera mig vidare till dina vänner. Vänliga hälsningar Staffan

Brita L
Skrev om Ydrefalks Måleri

Bra och snabb offert och resultatet blev jättebra!

Svar från Ydrefalks Måleri

Tack Brita för det fina omdömet! Jag hoppas hallen fortfarande får lägenheten kännas mer som din egen och mysig. Vänliga hälsningar Staffan