Sherwan Baderkhan

Sherwan Baderkhan

Sherwan Baderkhan är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Sherwan Baderkhan har varit registrerad mäklare sedan 2024-02. Sherwan Baderkhan har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-08 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Sherwan Baderkhan har haft 3 försäljningar sen 2024-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-07 - 2024-08

7 omdömen om Sherwan Baderkhan

Sedan starten hos Reco 2024
Delia Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sherwan Baderkhan en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling

Nu har man äntligen kunnat flytta in i sina nya lägenhet! Tack Sherwan på Bergets Ro! Det känns fantastiskt när man som bostadsköpare får ett sådant vänligt, ärligt och effektivt bemötande. Du har gjort processen så mycket enklare för mig! Nu kan jag vila ut!

Viktor H
Vasastan - Hagastaden

Sherwan var väldigt serviceminded genom hela köpprocessen, snabb på att återkoppla och engagerad. Kan varmt rekommendera Sherwan som mäklare

Daniel Y
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sherwan Baderkhan en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Vasastan - Hagastaden

Vi är mycket nöjda med Sherwan och Bergets Ro. Väldigt bra bemötande och kompetent. Han var även väldigt bra på att uppdatera och lyssna på våra behov. Rekommenderar Sherwan och Bergets Ro starkt.

Roy T

Mycket proffsig, seriös och lyhörd. Mäklaren lyckades verkligen skapa en välbalanserad affär, där både köpare och säljare var nöjda. Rekommenderar starkt.

Karin W
Vasastan - Hagastaden

Serviceminded och otroligt bra på återkoppling, kan varmt rekommendera Sherwan.

Ronas K
Hagastaden

Sherwan har ett väldigt proffsigt bemötande, har koll på marknaden samt otroligt engagerad! Dessutom är han väldigt strategisk, inkännande, informativ och kommunikativ och hjälpsam genom hela processen från början till slut. Jag är jättenöjd med Sherwans insats vid försäljningen

Jingj-Jing Z

Sherwan var utan tvekan den bästa Meklare i Sverige. Alltid tillgänglig, alltid hjälpsam. Omtänksamt och lyhörd skapade han en smidig och lyckad affär så att både partner blev nöjda. Bästa Meklare någonsin! Rekommenderas starkt!