Lorita Maqedonci

Lorita Maqedonci

Lorita Maqedonci är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Lorita Maqedonci har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Lorita Maqedonci har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-05 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 5.0. Lorita Maqedonci har haft 6 försäljningar sen 2024-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-05 - 2024-08

21 omdömen om Lorita Maqedonci

Sedan starten hos Reco 2024
Leo H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lorita Maqedonci en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Karolinska/ Hagastaden

Mäklare som fixat privatvisning samt köpehandlingar snabbt under egen semestertid. Bra tillgänglighet, kommunikation och effektivitet. Mycket nöjd över köpupplevelsen!

Måns L
Södermalm

Vi köpte vår lägenhet via Lorita på Bergets Ro och var jättenöjda i alla delar av processen. Väldigt professionell och ett fantastiskt bemötande. Kan ingenting annat än rekommendera!

Martin F

Kunnig och driven mäklare som gjorde att affären kändes trygg

John Edvard Cornelis B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lorita Maqedonci en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Vasastan - Hagastaden

Tack Lorita för en trygg och lyckad förmedlingsprocess som överträffade våra förväntningar. Ditt engagemang och tillgänglighet har varit drivande i processen och din personlighet och detaljfokus har varit A och O för att alla parter har känt sig trygga genom hela processen. Vi rekommenderar dig varmt för den som vill sälja i Hagastaden!

Malin A
Vasastan - Hagastaden

Lorita var mycket tillmötesgående, visade lägenheten för mig under dagen och på kvällen kunde vi skriva. Hon förhandlade med säljarna och kunde tidigarelägga tillträdet åt oss. Mycket trevlig och professionell.

Anna R
Södermalm

Lorita var mycket professionell i sitt bemötande. Hon ingav ett förtroende och såg till att vi som lägenhetsköpare kände oss mycket trygga genom hela processen.

Dora S

Toppenbra med Lorita! Trevlig bemötande av mäklaren, väldigt hjälpsam och snabb på att svara eller dela nödvändig information. Som köpare förväntade jag mig inte så mycket mer än en trevlig mäklare och trodde att hela processen skulle vara mycket jobbigare så, men det gick hur bra som helst!

Ann-Katrin S

Engagerad och fantastisk mäklare som ser ens behöv och önskemål. Suverän på återkoppling och väldigt förstående över ens situation och önskemål. Visar privat så ofta det behövs utöver inbokade visningar. Rekommenderar starkt Lorita!

Gustaf F
Lilla Essingen

Väldigt duktig, trevlig och förtroendeingivande. Rekomenderas verkligen

Per N
Lilla Essingen

Lorita skötte budgivningen mycket professionellt och när den var avslutad, färdigställdes överlåtelsehandlingarna mycket snabbt. Ett nöje att göra bostadsaffärer med henne