Ronni Mleczkovicz

Ronni Mleczkovicz

Ronni Mleczkovicz är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Ronni Mleczkovicz har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Ronni Mleczkovicz har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 163 omdömen med ett betyg på 5.0. Ronni Mleczkovicz har haft 105 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

163 omdömen om Ronni Mleczkovicz

Sebastian T

Sålde min lägenhet med hjälp av Ronni. Ett rent nöje från start till mål!

Roj S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling

Mycket professionellt bemötande och hjälper alltid till. 10/10

Adam W
Östermalm

Ronni var supertrevlig och återkom snabbt med svar både innan, under och efter budgivning.

Jeanette A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling

Ronnie är lyhörd och proffesionell. Han är pedagogisk och har en tydlig och snabb kommunikation. Ronnie skapar en trygg känsla och höll oss informerade under hela processen. Vi kan varmt rekommendera honom,

Malin L
Vasastan

Ronni är en riktig stjärna! Så driven, lyhörd, pålitlig, duktig - och samtidigt personlig, bästa mäklaren i stan! Vi kommer definitivt använda honom till kommande försäljningar också.

Justus J
Vasastan

Ronni bemötte mig med stor professionalitet och en vänlig attityd. Han visade en genuin omtanke om mina behov och var alltid tillgänglig för att svara på mina frågor. Dessutom hade han alltid ett leende på läpparna och en glimt i ögat, vilket gjorde hela processen mer positiv och avslappnad. Jag hade höga förväntningar på att få en kunnig och engagerad mäklare som kunde guida mig genom bostadsaffären. Ronni levde verkligen upp till dessa förväntningar genom att vara noggrann, pålitlig och engagerad. Han gav mig löpande...

Jonathan M
Vasastan

Ronni är professionell, kunnig och har ett otroligt driv. Han har visat ett stort engagemang genom hela försäljning och var alltid lättillgänglig vid minsta fundering. Andra gången vi säljer med Ronni och vi är supernöjda. Rekommenderas varmt!

Magnus S
Vasastan - Hagastaden

Exceptionellt tillmötesgående och trevlig. Väldigt lyhörd och snabb service, och affären avslutades på rekordtid. Kan verkligen rekommendera!

Gustav Erik N
Sålde sin bostad med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Kungsholmen

Min upplevelse med Ronni som mäklare var verkligen otroligt bra. Han visade stor professionalism och engagemang genom hela försäljningsprocessen. Från vårt första möte till avslutad affär kände jag mig trygg och väl omhändertagen. Ronni var alltid tillgänglig för frågor och gav tydliga, raka svar som hjälpte mig att fatta informerade beslut. Hans kunskap om marknaden och förmåga att förhandla resulterade i ett bättre slutpris än jag hade förväntat mig. Dessutom var hans personliga bemötande och engagemang något som verkligen...

Tian L
Vasastan - Hagastaden

Ronni har varit väldigt hjälpsam, han svarar alltid snabat och tar bra initiativ som acclererade köpprocessen för mig.