Rimon

Sedan starten hos Reco 2024
Inger C

Duktig, trevlig och noggrann 👍

Aileene D

Väldigt trevligt bemötande. Dock blev inte stylingen riktigt som jag ville ha det. Jag ville ha mer vågigt hår och inte så definierade lockar. Men lockarna gav inte med sig under kvällen. Var ganska lockigt. Slutade med att jag fick sätta upp håret i hästsvans .

Svar från Rimon

Hejsan Aileene! Det är väldigt tråkigt att du inte känner dig helt nöjd med ditt besök. Vi är måna om dig som kund och hoppas kunna hjälpa dig vidare på info@creativeheadz.se. Kram<3

Anita C

Trevligt bemötande och snabb behandling

Svar från Rimon

Hej Anita! Tack för din fina recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz<3 💖😊

Emelie N

Rimon var superproffsig och trevlig och min färgning blev toppen. Rekommenderar varmt!

Svar från Rimon

Hej Emelie! Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Allt gott, Creative Headz🥰

Ronja S

Så nöjd med håret och Rimon! Tack för en härlig uppfräschning här efter sommaren.

Svar från Rimon

Hejsan Ronja! Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Allt gott, Creative Headz😍

Maria E

Duktig och trevlig! Rekommenderas varmt!

Sofia H

Otroligt kunnig och lyhörd! Lyssnade på mina önskemål och förklarade hur klippningen skulle gå till för att nå det resultatet. Jag kände mig trygg och blev supernöjd! Jag kommer absolut klippa mig hos Rimon framöver!

Clara S

Fick ett mycket vänligt bemötande av Rimon och är mycket nöjd med klippningen!!

Siv J

Hjälpsam. Nöjd med klippningen. Bra info ang hårvårdsprodukter

Svar från Rimon

Hej Siv! Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss. Du är varmt välkommen åter! Bästa hälsningar, Creative Headz❤️

Smeeta M

Warm, friendly and professional. Loved the authenticity and love my new haircut

Svar från Rimon

Hi Smeeta! Thank you for your amazing review and we´re so pleased to hear that you´re happy with your visit! Best wishes, Creative Headz❤️❤️