Claudia

37 omdömen om Claudia

Sedan starten hos Reco 2024
Lisa W

Claudia var proffsig och lyhörd när hon klippte min 9-åriga dotter. Vi var båda jättenöjda med resultatet!

Svar från Claudia

Hej Lisa! Gud vad kul att du känner dig nöjd med Claudia. Tack snälla för din fina kommentar och att du tog dig tid att skriva till oss! Varmt välkommen åter. Allt gott, Creative Headz🥰💓

Elisabeth S

Bästa frisören! 🌸🌸 Jätteduktig, trevlig och noggrann!

Svar från Claudia

Hej Elisabeth! Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Allt gott, Creative Headz⭐

Malin A

Mitt första besök hos Claudia var fantastiskt! Jag fick så trevligt bemötande och hon lyssnade verkligen på mig hur jag ville ha det med håret. Under tiden tipsade hon även om en inpackning vi körde som gjorde mitt hår så glansigt och fint. Jag är supernöjd och har definitivt hittat min nya frisör!

Svar från Claudia

Hej Malin! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Claudia. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi hoppas på att snart få se dig hos oss igen, bästa hälsningar Creative Headz❤️❤️

Simon H

Lyhörd, trevlig och duktig. Jag är supernöjd och kan absolut tänka mig att boka åter.

Svar från Claudia

Hej Simon! Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss. Du är varmt välkommen åter! Bästa hälsningar, Creative Headz💕

Daniel W

Duktig, lyhörd, hjälpsam och trevlig. Rekommenderas varmt.

Svar från Claudia

Hej Daniel! Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Allt gott, Creative Headz❤️

Amanda K

Snäll! Trevlig. Super duktig! Blev så nöjd med mitt hår:) tack Claudia haha. Fint besök. Bra musik.

Svar från Claudia

Hej Amanda! Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Allt gott, Creative Headz❣️

Carl-Adam T

Vänlig, inlyssnande, kommer bra tankar och förslag.

Derya D

Jag är jätte nöjd med Claudia! Jag blev fin i håret, hon klippte mig precis som jag ville ha det och hon var lyhörd för mina önskemål. Och så var hon väldigt trevlig och gullig också :)

Johan D

Mycket duktig och trevlig. Kommer boka henne vid nästa klippning.

Sofia S

Bästa Claudia! Förstod precis vad jag ville ha för stil och kunde ge snabb feedback på vad som inte skulle funka eller funkar. Allt var toppen! Så rolig också. Kommer bara gå till Claudia!