Erikssonkliniken AB

Erikssonkliniken AB

erikssonkliniken.se
  • Badge2024

Välkommen till Erikssonkliniken - Tandvård på Söder! Erikssonkliniken är din tandläkare på Götgatan nära Slussen t-bana, Södermalm. Vi erbjuder högkvalitativ tandvård med personligt bemötande och modern teknik. Vi har erbjudit tandvård till våra patienter sedan 1970-talet. Vi har designat vår klinik med en lugn och välkomnande...

39 omdömen om Erikssonkliniken AB

Sedan starten hos Reco 2024

Lars S
Skrev om Erikssonkliniken AB

Sedvanlig tandundersökning. Vänlgt bemött och funkade som jag föreställt mig

Eva C
Skrev om Erikssonkliniken AB

Mycket gott och proffsigt bemötande! Kan varmt rekommendera denna tandläkarpraktik!

Anette Roslund A
Skrev om Erikssonkliniken AB

Alltid lika trevligt och professionellt bemötande!

Marianne S
Skrev om Erikssonkliniken AB

Allt fungerar utmärkt. Bra behandlingar både hos tandläkare och tandhygienist. Nöjd patient helt enkelt

Ulla Maria H

Noggrant utfört arbete. Trevligt bemötande

Inger U
Skrev om Erikssonkliniken AB

På Erikssonkliniken möts man alltid av ett leende. Väntrummet känns lugnt och bekvämt men oftast behöver man inte sitta där så länge. Mycket kompetent personal. Jag har alltid gått därifrån nöjd. Mina besök har varit hos tandhygienist Inger Wegedal.

Dan G
Skrev om Erikssonkliniken AB

Proffsigt och kunnigt Alltid noggrant och seriöst.

Ewa L
Skrev om Erikssonkliniken AB

Mycket bra behandling av Johanna, mycket ledsen att hon slutar

Karin W
Skrev om Erikssonkliniken AB

Professionell, tålmodig och vänlig. Rebecka och Linnea är fantastiska.Varma rekommendationer!

Lars Georg Andreas T
Skrev om Erikssonkliniken AB

Trevligt och engagerat bemötande. Fantastiskt duktiga tandläkare.

Björn L
Skrev om Erikssonkliniken AB

Det råder alltid en trevlig stämning på kliniken och man blir bemött med respekt och lyhördhet. Upplever att de hela tiden är professionella och upplyser mer än gärna om priser och det är aldrig tal om att man blir påprackad något om man t.ex. skulle ifrågasätta en föreslagen behandling. Det uppskattar jag oerhört. När det väl kommer till behandling, som senast när jag fick en ny krona insatt, inser man att det är kunniga, omtänksamma och noggranna specialister man har att göra med. Kronan sitter perfekt och justerades in...

Eva Maria T
Skrev om Erikssonkliniken AB

Väl utförd tandlagning av duktiga tandläkare Rebecka Treser med sköterska!

Solveig N
Skrev om Erikssonkliniken AB

Har nyligen bytt tandläkarklinik efter 30 år. Då min tandläkare gått i pension. Jag är bara positiv, de är mycket professionella och kunniga. Samt vänliga och försiktiga även för dem som har tandläkarskräck. Enligt min väninna som nu fått hjälp Efter många år. Trevlig klinik där man känner sig trygg att man får rätt vård. Enda nackdelen är att de är lite dyrare. Men kan vara värt det i längden.

Susanna S
Skrev om Erikssonkliniken AB

Proffsigt och supertrevligt bemötande både från tandläkare och tansköterska

Astrid Gunilla F
Skrev om Erikssonkliniken AB

Känner mig trygg och välkommen till kliniken. Personalen tar väl hand om mig och är noga med undersökning och behandling. Besökte nyligen tanddhygienist Inger. Jag kan varmt rekommendera kliniken till vänner och bekanta. Mvh Gunilla Forssman

Lars Johan G
Skrev om Erikssonkliniken AB

Alltid lika trevliga, kunniga och professionella.

Annika L
Skrev om Erikssonkliniken AB

Bra och kunnig personal, trevlig lokal

Martin David H
Skrev om Erikssonkliniken AB

Enkelt smidigt och proffsigt bemötande på ett bra läge på södermalm

Helen T
Skrev om Erikssonkliniken AB

Det är en mycket bra tandklinik, expansiv på många olika områden vilket är viktigt för att hänga med utvecklingen.

Carina Elisabet Z
Skrev om Erikssonkliniken AB

mycket nöjd med min tandhygienist

Anders R
Skrev om Erikssonkliniken AB

Trevligt bemötande och familjär stämning med kunnig personal.

Guido V
Skrev om Erikssonkliniken AB

Jättesnabbt och bra service. Priset kunde vara liten lägre kanske

Richard W
Skrev om Erikssonkliniken AB

Alltid bästa vård hos Inger sedan många år

Anny Sabina Isabell N
Skrev om Erikssonkliniken AB

Har gått på regelbundna besök hos världens bästa tandhygienist Inger i 20 år, och är alltid lika nöjd. Kan varmt rekommendera Inger till dig med tandläkarskräck, då hon hjälpt mig att övervinna min rädsla.

Ingrid R
Skrev om Erikssonkliniken AB

Som vanligt bra på alla sätt! Känns tryggt! Tack för bra vård!

Ulla Agneta S
Skrev om Erikssonkliniken AB

Utmärkt tandhygienist. Blev besviken över mötet med tandläkaren som blev alldeles för kort. Frågan om krona eller vanlig lagning diskuterades inte tillräckligt klart. Självklart väljer jag krona om det gäller en tand som syns när jag ler. Vi kom aldrig till något beslut och någon ny tid hos tandläkaren fick jag inte.

Lena N
Skrev om Erikssonkliniken AB

Utmärkt bemötande och gott arbete jag är mycket nöjd och har haft dom mer än 25 år .Inger wegedal är min tandhygienst.högsta betyg från mej.

Johanna L
Skrev om Erikssonkliniken AB

Kan inte bli mer nöjd över mina besök hos Johanna & Rebecca :-)

Inger B
Skrev om Erikssonkliniken AB

5 poäng till allt och alla såå nöjd!

Katrin S
Skrev om Erikssonkliniken AB

De är mycket vänliga och professionella och har ett beundransvärt tålamod med mig som har tandvårdsrädsla.

Norma Q
Skrev om Erikssonkliniken AB

Bra bemötande, trevliga och professionella.

Birgit D
Skrev om Erikssonkliniken AB

Allt kändes mycket bra. Har bara en fråga; Är tandvårdsbidraget borttaget? Upplevde att besöket blev ovanligt dyrt.

Kicki L
Skrev om Erikssonkliniken AB

Proffsiga och trevliga! Bästa kliniken i Stockholm!

Catalina M
Skrev om Erikssonkliniken AB

Har varit kund hos Erikssonskliniken under många år och alltid har varit nöjd. Alla är jättetrevliga och duktiga.

Kåre C
Skrev om Erikssonkliniken AB

The Best of The Best! För 50 år sen var det en skräckupplevelse att få tandvård, om man ens kunde kalla det vård. Idag när jag kommer till Erikssonkliniken för att få modern tandvård så med deras välutbildade medarbetare med senaste utbildning, en stor kunskap i vårdteamet så finns inte dåtid. Att få Erikssonklinikens vård är som att få finaste kläder till en fest. Nu får mina tänder gå på fest varje dag som mitt finaste smycke

Edward Y
Skrev om Erikssonkliniken AB

Bra tandläkare Bra tand hygienisk personer

Pelle Roland H

Mycket professionellaoch service minded

Peter S
Skrev om Erikssonkliniken AB

Jag tycker jag blir vänligt behandlad av min tandläkare. Hon är glad när jag kommer.

Ulrika H
Skrev om Erikssonkliniken AB

Om du vill ha en dyrare tandläkare som är Pedagogisk gå dit. Men betänk själv att du kan göra annat för pengarna http://www.kvp.se/nyheter/1.1023155/4-658-kr-skillanden-mellan-fyra-tandlakare