F.M. Städ

F.M. Städ

Llama 073-689 96 89

About company

F.M. Städ AB startade 2009 och omvandlades till aktiebolag 2012. Vi är i stor expanderingsfas och växer snabbt med många pålitliga och erfarna medarbetare. Vi lyssnar till dina behov och sätter en lösning som passar just er bäst. Flyttstädning, kontorsstädning, på hotell eller privata hem. Kvalitetsstädning till konkurrenskraftiga priser är vårt koncept!

5 omdömen om F.M. Städ

Claes Fredrik Emil C
Escribió sobre F.M. Städ

Toppen! Enkelt att hitta en tid som passar, alltid väldigt prisvärt och kanon resultat och service. Jag har själv städ var 3:e vecka, vilket passar mig ganska bra, men hade absolut kunnat tänka mig att ha mer frekvent vid behov

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1207 omdömen 4.7 av 1207 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Rebecca W
Escribió sobre F.M. Städ

Som trebarns förälder så rekommenderar jag varmt F.M städ. Vi har anlitat detta företag i ca 6 månader och tycker att dom är flexibla, nogranna och väldigt tillmötesgående i våra krav vi ställer på dom. Vi har samma tjej som kommer varje gång och hon gör ett fantastiskt jobb. Hon underlättar verkligen vår vardag.

Rickard J
Escribió sobre F.M. Städ

Professionellt utfört jobb till en billig peng,rekommenderas varmt!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Trevliga, flexibla och professionella i alla led. Prisvärd städning av hög kvalitet varje gång. Stort plus att de värnar om sina anställda o

Tetyana I
Escribió sobre F.M. Städ

Jag anlitade F.M. för hjälp vid flyttstädning. Är mycket nöjd med utfört jobb och snabb service! Kan verkligen rekommendera F.M. vid hjälp av städning.

Johanna S
Escribió sobre F.M. Städ

Väldigt proffsiga och trevliga att ha kontakt med. Alltid nöjd med resultat och de är flexibla - alltid bra!

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 731 omdömen 4.2 av 731 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T