Linn Lindblad

Linn Lindblad

Linn Lindblad är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Linn Lindblad har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Linn Lindblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.9. Linn Lindblad har haft 30 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

55 omdömen om Linn Lindblad

Daniela P

Vi hade verkligen tur som stötte på Linn när vi köpte vårt hus! Hela processen gick oerhört smidigt, tack vare hennes expertis och professionella uppträdande. Linn är en fantastisk mäklare och en otroligt trevlig person att ha att göra med. Vi har fått enbart utmärkta råd från henne och kan varmt rekommendera henne till alla som funderar på att köpa eller sälja sin bostad. Tusen tack, Linn!

Oscar W
Sålde sitt hus med hjälp av Linn Lindblad en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby Parkstad / Råcksta

Förtroendegivande, saklig, omtänksam och överlag en väldigt professionell och skicklig mäklare. Mycket nöjd med vår försäljning där Linn skötte hela processen och säkrade ett slutresultat som var långt över förväntan. Tack Linn!

Liviu Marcian P
Köpte sitt hus med hjälp av Linn Lindblad en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Mycket nöjd med upplevelsen. Linn var uppmärksam och kunnig. Efter att avtalet undertecknades såg hon till att vi var informerade om resten av processen och hon hjälpte till att kommunicera med banken också. Högt rekommenderad.

Svar från Linn Lindblad

Hej Tack själva. Ni var förberedda och proffsiga själva i er kontakt med mig. Förväntningarna från er sida var konkreta och att ni älskade huset och att det var precis vad ni letat efter. Ni kommer att stormtrivas i ert nya hus. Vi ses snart på tillträdet. Hälsningar Linn

Susanne F
Hässelby Södra Villastad

Mäklaren Linn har varit reko och vänlig Hon har många kontakter och huset blev sålt ganska fort. Kanske kunde hon varit lite mer tillmötesgående gentemot de personer( säljarna) som inte kan mycket om husförsäljning, deras känslor och olika åsikter sinsemellan

Svar från Linn Lindblad

Hej Susanne, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Jag tar såklart till mig kritiken från dig. Jag vill dock tillägga att ni utsett ett fullmaktshavare från dödsboets sida och därefter tog tillbaka den vilket innebar att jag pratade med er alla tre och dessutom medlade mellan er så er konflikt blev så infekterad att ni vägrade prata med varandra. Min ambition är alltid att lyssna på kunden och rekommendera det som är allra bäst för er, men denna försäljning var extremt krävande och svår att kontrollera då jag...

Mathias N
Hässelby Södra Villastad

Kunnig trevlig positiv väldigt ödmjuk en bra person som vi varmt rekommenderar.

Svar från Linn Lindblad

Hej Stort tack! Trots att processen blev dubbel för er då budgivare drog tillbaka bud och velade fram och tillbaka så blev det bra till slut och ni fick förväntat pris och lite till. Nu får ni snart njuta av er nya bostad. Må så gott! Hälsningar Linn

Lisa Matilda N
Hässelby Södra Villastad

Strålande bemötande. Proffsig. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Proffsig!!

Svar från Linn Lindblad

Hej Tusen tack. Ni lät mig göra precis som jag rekommenderade och ert förtroende var stort. Detta gav resultat och hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad. Hälsningar Linn

Jonathan A
Hässelby Norra Villastad

Vi kände stor tillit till Linn under hela processen. Hon skötte allt professionellt, höll oss informerade och hjälpte till med allt vi behövde.

Svar från Linn Lindblad

Tack Jonathan. NI var snabba med era önskemål och ni förmedlade en trygghet och redo att köpa huset vilket säljaren såklart fick info om så vi kunde få till en snabb affär vilket gynnar alla parter. Säljaren glad och köparen glad. Hälsningar Linn Lindblad

Lars M
Hässelby Södra Villastad

Väldigt engagerad mäklare! Stort driv, kunnig och full koll på området. Mycket bra stöd till mig som säljare under försäljningsprocessen med fotografering, besiktning m.m. Snabb försäljning till ett bra pris!

Svar från Linn Lindblad

Tack för fint omdöme. Själva processen blev extra snabb då jag redan hade spekulanter som fick möjlighet att komma på förhandsvisning. Spekulanterna var klara med finansiering och de resulterade i budgivning kort efter visning och signering redan veckan efter visningen. Nu önskar jag dig lycka till med ditt nya hus. Hälsningar Linn

Maria Ä
Hässelby Norra Villastad

Bra engagemang Tydlig med vad som händer i nästa steg. Snabb på återkoppling.

Svar från Linn Lindblad

Hej Tusen tack för fint omdöme. Ni har varit supersnabba i era förberedelser och gjort att processen blev snabb och smidig och belöning gavs för ert arbete- endast två visningar behövdes vilket är väldigt lite i dessa tider :-) Bra samarbete ger ett lyckat resultat! Hälsningar Linn Lindblad

Enoch A
Hässelby Norra Villastad

Linn Lindblad was excellently and exceptionally professional in both "her relationship" with us in terms of respect, politeness, patience, kindness and in "the actual proceeding" with us in terms of an overwhelming documentation of the contract, presentation, clarity and general understanding to close the sales and buying of our home at Asplövsgränd 62.

Svar från Linn Lindblad

Hi Thank you so much. Appreciating your honesty and absolute positive energy. Looking forward to visit you in the house! Kind regards Linn Lindblad