Fujitsu Sweden AB

Fujitsu Sweden AB

Omdömen totalt
4
Snittbetyg
1.3

Om företaget

Fujitsu Siemens Computers is the leading European computer company offering innovative IT products spanning the entire range of home and business computing needs throughout Europe, the Middle East and Africa.

Skriv ett omdöme

4 omdömen om Fujitsu Sweden AB

Visar 4 omdömen med 1.3 i snittbetyg
John bragi S
Skrev om Fujitsu Sweden AB

Fujitsu har blod på sina händer, se Horizon i GB.

Reco tipsar!
Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1594 omdömen 4.7 av 1594 omdömen
BadgeEightYears

The service was good and very fast, which I appreciate. However, the price felt a bit high 1699 kr for a non-original iPhone 11 screen repla

Mephira S Mephira S
Läs mer omdömen
Joakim N
Skrev om Fujitsu Sweden AB

Datorns nätagg dog så skickade in den, tog 2-3 veckor så hade de bytt den. Snabbt, men datorn dog igen veckan efter garantin gick ut.

Greger N
Skrev om Fujitsu Sweden AB

ALDRIG har jag blivit så jävla nonchalant bemött, som hos Fujitsu/Siemens data support .. !!! En ggn , är mer än tillräckligt, påföljande gånger bara FÖR MYCKET !! En support ska väl vara till för : just SUPPORT !! Och försöker man nå ngn ansvarig, medd vxln att de inte FÅR "koppla in" samtal "till Cheferna.." En endast engelsk talande man i nån "chefsposition" lyckades jag efter mycket om o men bli kopplad till; HAN GÄSPADE LÄTT O SA ATT D E T T A MINSANN INTE VAR HANS BORD.. ETT RENT SKITKONTOR I KISTA !!!!! Jag tänker... 

Reco tipsar!
Hot Help
4.8/5 i betyg av 696 omdömen 4.8 av 696 omdömen
BadgeSixYears

Snabb service och kunnig personal.

Martin A
Skrev om Fujitsu Sweden AB

Det här är det sämsta jag har vart med om i hela mitt liv. Det här är ett extremt lönemässigt fixerat företag som visserligen har vänlig personal men inte mycket mer. De focuserar på att snabbt få ut produkter som är halvklara och OFTA inte fungerar. De löser även support problem så snabbt som möjlig (konstigt nog eftersom dte kan ta upp till 2 månader) och därmed löses ofta inte dte riktiga prblemet och du får lämna in din produkt igen. Jag har haft en dator i tre år nu och det sista året var den inne på support 7 gånger.... 

Filtrera omdömen