Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

jordgubbsprinsen.se
  • BadgeTenYears
2 576

DIN LYCKA ÄR VÅRT ANSVAR! Jordgubbsprinsen är familjeföretaget som erbjuder komplett flytt och städservice i Stockholm och Östergötland. Vi brinner för service och lovar att göra vårt allra yttersta för att ge er en fulländad kundupplevelse. Från den första kontakten och genom hela processen ligger vårt fokus på dig. För...

2576 omdömen om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Sedan starten hos Reco 2015

Viktoria R
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Vi är otroligt nöjda med det jobb Serhii, Robert och Andrii gjorde hos oss i samband med vår flytt från lägenhet till kedjehus. Alla saker togs om hand på ett vördnadsfullt sätt och plastades in vid behov. Deras jobb var guld värt :)

Lukas Otto Staffan L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Två grabbar kom och flyttande allt i ett rasande tempo utan några skador. Mycket nöjd med mitt val av flytthjälp. De lyfte även upp en hel del prylar till andra våningen över en balkong på utsidan då vi har en smal spiraltrappa inomhus. Hade använt dessa igen om jag skulle flytta igen

Lucas R
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Great driver! Spaceous truck. I didnt fill it completely as I was unaware if they were smaller ones too. Might be a good point to have reduced costs for all.

Jennita S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Snabbt o bra pris, trevlig personal

Karin Anna Elisabet S

Best team ever!!!!! Thabo you ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Viktoria R
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket fint arbete av Serhii, Robert och Andrii, som slet hårt med med vårt stora bohag. Möblerna blev väl omhändertagna och plastades bland annat in noggrant. Vi är tacksamma och jättenöjda med deras fina insats.

Joakim J
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Har fått ett riktigt bra bemötande då jag fick hjälp med flyttpackning, pga skadad fot. Jordgubbs prinsen packade ned allt i lägenheten på tre timmar och ska komma tillbaka för att hjälpa till med flytt. Kan varmt rekommendera.

Jessica G
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Fantastisk service och väldigt bra bemötande både före, under och efter flytt! Dessutom att få låna flyttkartonger under flexibel tid hjälpte oerhört mycket.

Lars H
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Hej, Allt med flytten gick jättebra, fem plus på den, men tyvärr fick vi återkoppling från köparen att städningen inte gick lika bra. Det fanns bla katthår kvar på väggen och var kladdigt i fönsterkarmen. Hälsningar, Daniel

Hanna W
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Vi är jätte nöjda med flytthjälp. Väldigt duktiga och snabba.

Ida W
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Blev riktigt bra bemött, trevliga flyttkillar som var mycket duktiga! Jag valde timpris på 795kr/h efter Rut plus en startavgift på 495kr på en helgdag och det va det värt! Tog 5h och vi blev jättenöjda!

Sondos S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Duktiga personal, vet exakt vad de ska göra.

Marika F

Flitiga flytt killar Tack för hjälpen Städning var också bra Tack

Anna L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jag hörde av mig på kvällen, bara en arbetsdag innan jag behövde flytthjälp. Personalen var väldigt trevliga och det märktes att de är måna om och har ett genuint intresse av att hjälpa till. Riktig kundservice. De hjälpte mig hitta en lucka i sitt schema och kunde ge bra råd om förrådsstorlek som skulle räcka och en bra uppskattning av antal flyttlådor och tid det skulle ta, vid bokningen. Tillgängliga och snabba att svara över sms och telefon. På flyttdagen hade deras andra uppdrag tagit längre tid, då fler tjänster hade...

Emil G
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bemötande var mycket bra, hela interaktionen var smidig och bra!

David D
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Riktigt trevliga, måna om mina saker och slet hårt! Tyckte det var billigt och är sjukt nöjd :)

Ewa A
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Punktliga, seriösa, erfarna! Mycket hjälpsamma, ogr

Anna-Maria W
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket slarvig städning och dålig uppföljning på reklammation.

Daniel W
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Allt va verkligen på topp, flytten, städningen och även kontaktperson

Ninni B
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Från första stund kändes det positivt och så blev Hela flytten ❗️ Trevliga , hjälpsamma, klagade inte överhuvudtaget på att lägenheten ligger 94 trappsteg upp Utan hiss , vinden ytterligare 20 trappsteg och till sist 20 trappsteg till källaren ❗️ Helt Otrolig stämning 👌❗️ Ett Hjärtligt TACK KILLAR 🌻🍒 Det var flytten till magasinet och i November då jag flyttar in i mitt nya hem har jag beställt Robert , Sherii & Tengo . Har egen städhjälp . Njut Dagarna Vänliga Hälsningar Ninni 🌻.

Anja S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Flyttkillar vara snabba o effektiva! Plastade in möbler som var känsliga vilket uppskattades då flytten gick till ett magasin.

Ellen F
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bra, dem var flera och jobbade snabbt och hann mycket. Några pyttesmåsaker missade dem, men erbjöd sig att komma tillbaka när jag påpekade. Inget var särskilt omfattande, så det var lätt att fixa själv.

Ulla S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jättenöjd med flytthjälpen, bra återkoppling / information om allt samt flyttkilllarna blev försenade men ringde och meddelade detta i god tid. Rekommenderar verkligen Jordgubbsprinsen Flytt och städservice

Millen K
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Super smidig flytt, bra pris, trevliga och punktliga killar hjälpte mig på under 2h med hela flytten.

Joseph C
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Sergei, Igor och Martin från jordgubbsprinsen var riktigt duktiga och effektiva. Frågade var allt skulle vara vilke underlättade mycket för oss. Väldigt trevliga killar! / Joseph

Cecilia Ö
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket bra! Trevlig och pålitlig och punktlig.

Anna B
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Super smidig flytt med bra flyttkillar som var trevliga och mycket hjälpsamma.

Eva N
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Omsorgsfull flytt. Trevliga killar.

Christian A
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Smidig flytt. Två killar som dök upp enligt avtalad tid, packade in allting i lastbilen och sen lyfte upp allting in i den nya lägenheten. Flytten gick snabbt, och jag är mycket nöjd.

Ola S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Tydlig offert, väl bemötande. Superbra städning och helt enligt mina förväntningar. Bra kommunikation och information hela vägen. Jag kan varmt rekommendera Jordgubbsprinsen.

Anne H
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Duktiga trevliga killar. Noggranna bara goda ord om hela flytten

Anna R
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Flexibla, punktliga, kvalitet och väldigt bra på att kommunicera. Har använt många gånger och kommer fortsätta med det.

Birgitta E

De kom ej vid inbokad tid . När de

Johan G
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Nyttjar städ och det fungerar väldigt bra

Eva B
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Själva städning var extremt dålig. Spindelnät och fläckar på alla golv. Fönster och golv var väldigt smutsiga efter städning och de ”glömde” sopa förrådet. Väldigt dålig återkoppling på deras kundtjänst. Till råga på ville att vi skulle betala påminnelse avgift fastän de inte återkom efter om städning. Nä detta företag är ett skämt!

Mikael H
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Supertrevliga och enkla att ha att göra med. Inga konstigheter, inget trasigt!

Maria S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket nöjd med ett trevligt bemötande av flyttlaget och ett väl genomfört uppdrag!

Annika B
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Packning flytt och städ. Snabbt och effektivt, trevliga och noggranna. Allt funkade utmärkt!

Zara B
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Otroligt snabba, punktliga, noggranna och dessutom var det inte dyrt. Ska jag flytta igen blir det med detta företag!

Ivar B
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Trevliga killar som jobbade på snabbt.

Eeva Ö
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Väldigt duktigs och trevliga personer som gjorde sitt arbete mycket väl.

Sanna R
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bästa flytthjälpen vi haft! Två jättetrevliga killar som var snabba & effektiva, men ändå försiktiga och professionella med känsligare möbler, och det gjorde vår flytt så mycket tryggare. Skulle absolut anlita igen - 10 av 10!

Johan J
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Allt gick kanon! Från första kontakt till slutet. Grymmaste killarna som kom och flytta allt, skickliga. Bara bra saker att säga!

Josefin O
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Professionell flytthjälp med Michal och Leontij. Trevliga killar samt snabb och smidig flytt

Johan H
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket trevlig och bra packhjälp av Sergej!

Pia Birgitta Q
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket nöjda med killarna som flyttade åt oss. De var punktlig, vänliga, snabba och duktiga på sitt jobb. Allt gick mycket smidigt och jag kan varmt rekommendera dem.

Erik M
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Allt har gått superbra. Flyttkillarna har varit helt fantastiska! Bra bemötande och superbra service. Smidig och snabb flytt. Alt enligt plan och beställning. Tusen tack för hjälpen än en gång!

Ewa T
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Efter ansökan om flytt- och städhjälp på deras hemsida blev jag kontaktad per telefon inom 2 tim. Upplevde det som mycket trevligt, seriöst och informativt. Fick offert muntligt som följdes upp med skriftligt. Själva flytten utfördes snabbt och proffsigt av mycket trevliga killar vilket reducerade min kostnad. Stort tack för det! Även städningen utfördes proffsigt av mycket trevlig och ödmjuk personal och resultatet var helt perfekt! Hela processen överskred mina förväntningar och jag kommer definitivt att använda mig av Jordgubbsprinsen vid nästa flytt.

Camilla E
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Stort tack för en mycket professionell flytt av Jordgubbsprinsen. De två männen jobbade snabbt och effektivt trots att det var mycket varmt.

Bertil L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Vi är mycket nöjda Trevligt bemötande och väl utfört Nu kämpar vi med att ta bort all plats som de slog in möblerna i. Varför inte använda filtar