Elgiganten sålde mig en dator från Lenovo för över 15 tusen som fyndvara som var totalt trasig, fläktarna är på nonstop och den har 2 timmar batteritid. Köpte till Lenovo premium garanti för att få "på platsen hjälp" men dom vägrar göra det och vill skicka den till Tjeckien i 4 veckor. Lenovo säger att det är fel på den. Elgiganten vill inte hjälpa mig och hänvisar i chatten till ARN som jag nu kommer kontakta. Helt oacceptabelt att sälja trasiga fyndvaror och sen försöka pressa in kunden på reparationskarusellen som...
BTGS Sweden
3 omdömen om BTGS Sweden
Jag beställer en S330 med IPS skärm men får en order på en S330 med TN skärm eftersom den första inte överhuvudtaket finns. Jag är nu uppe i 9 samtal till olika support och växlar för att ångra köpet. De kan inte ångra trots att den felaktiga produkten inte ens finns för leverans om 4 dagar och sedan kommer ta ytterligare 9 dagar att leverera. Först då kan jag skicka tillbaka och sedan någon gång få tillbaka mina pengar. Alla skickar till någon annan utom den indiska supporten som ger ut nummret till sig själva och ber mig...
Vägrar att åtgärda en platta som blir överhettad på ca 5 min användande. Sedan Ny Insänd 4 gånger på rep utan åtgärder. pågått nu i mer än ett år fortfarande pågående,,, vägrar att berätta vad som händer varför etc, det enda kommunikationen var nyligen att garantin har gått ut?? Alla olika företag kan ha en dålig produkt . Men föredrar nog ett företag som står för sina garantier utan jidder..
Väldig professionell sätt försöker till alla medel att fixa mobilen .. mycket bra service och prisvärd