MOHV Staffanstorp

MOHV Staffanstorp

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeTenYears

Välkommen till MOHV Staffanstorp! Letar du efter en duktig och pålitlig mäklare i Staffanstorp, Nevishög, Brågarp, Gullåkra, Kyrkheddinge, Grevie och Djurslöv med omnejd. Tveka då inte att höra av dig till oss på MOHV Staffanstorp. Vi har god lokalkännedom och vet vad Staffanstorp med omnejd har att erbjuda. Låt den viktigaste...

506 omdömen om MOHV Staffanstorp

Simon G
Sofiaparken

Fredrik var supertrevlig och bra att ha och göra med. Höll god kommunikation med oss säljare under hela processen och höll vad han "lovade" när de kommer till slutpris och förväntningar. Enda som kunde varit bättre är att stylisten tog med sina egna inredningsdetaljer.

Lucas H
Brunnshög

Erfaren och proffsig! Bra magkänsla för läget och marknaden. Enkel att ha göra med.

Mazlum B

Bäst!! Mer behöver inte sägas

Anders H
Nöbbelöv

Fredrik gav ett förtroendeingivande intryck. Han gav oss ett trevligt och seriöst bemötande. Han jobbade hårt och fick jobbet gjort även i dessa lite svårare tider. Vi är väldigt nöjda 😀.

Ann B
Sålde sitt hus med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund
Järnåkra/Stadsparken

Mycket trevligt bemötande vilket gjorde att vi från början valde Michael till att hjälpa oss med försäljningen av huset. Vi hoppades få ett högre pris än vi fick men det gick trögt pga en sämre bostadsmarknad under hösten. Försäljningen tog tid och krävde flera visningar för att ge resultat, men Michael var hela tiden positiv och lyhörd för våra krav.

Christian J
Köpte sitt hus med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund
Väggarp

Michael har hela tiden genom vår process varit väldigt ärlig, hjälpsam och professionell. Sedan vi först hade kontakt har han hållit kontakten så fort något uppdaterats i processen. Vi är väldigt nöjda med Michael och kan med gott samvete rekommendera honom.

Frida Annette S
Sålde en tomt med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Staffanstorp
Vikhem

Vi hade nyligen nöjet att samarbeta med Nur Asplund när vi sålde vår tomt. Nur är en oerhört hjälpsam, lyhörd och engagerad mäklare och var det under hela försäljningsprocessen. Nur tog sig tid att lyssna på våra behov och önskemål och arbetade sedan aktivt för att uppfylla dem. Hon var alltid tillgänglig och svarade snabbt på våra frågor och funderingar, vilket gjorde hela processen smidig trots att det tog lång tid innan tomten väl blev såld (pga marknaden, inte Nur). Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera Nur till alla som letar efter en pålitlig, glad och kompetent mäklare.

Per Johan H
Sålde sitt hus med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Staffanstorp

Visade prov på stort tålamod i en marknad som just nu är svår och gjorde det på ett positivt, energiskt och föredömligt sätt.

Zear S
Köpte sitt hus med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Staffanstorp

Väldigt nöjd, allt gick smidigt och bra till. Var alltid tillgänglig och tillmötesgående!

Gert D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Staffanstorp

Det var ett bra bemötande och jag fick den tid jag behövde för att se och känna på lägenheten. blev informerad om elavtal och hemförsäkring. Avtalsskrivningen gick bra, var lite svårt att hitta kontoret. kan bero på att området är nytt och bygge pågår runt om.

Petra J
Östra Torn

Fredrik är verkligen en grymt bra mäklaren. Han är inkännande, lyssnar och utstrålar lugn och förtroende. Helt enkelt den bästa mäklaren som finns.

Bengt Ingvar W
Sålde sitt hus med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund
Ladugårdsmarken

Vänligt bemötande, förklarar tydligt hur försäljningen kommer att ske och ordnar med all pappersarbete, och bankärenden mm

Agneta H
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
Veberöd

Mycket bra. Kunnig klok och inlyssnande

Alva R
Centrum

Fredrik Selmerhagen gjorde ett mycket bra jobb i att sälja min lägenhet. Han var väldigt behaglig som mäklare. Kommunikationen var genomgående god och tydlig och han upplevdes väldigt service minded. Han kändes aldrig "krängig" eller "säljig", utan var genuin och hade mycket tålamod i alla lägen. Fredrik var väldigt strategiskt smart, både kring när vi la ut lägenheten på hemnet och hur vi responderade på olika bud. Jag kände mig trygg i att Fredrik gjorde ett bra jobb och hade processen under kontroll.

Jesper Mikael N
Genarp

Nur fick sålt huset , som är ett svårt hus, där skal renoveras en del , men nu är det sålt . Jag är jätte njut

Annette B
Centrum

Mycket kunnig och pålitlig. Trevlig och uthållig. En fantastisk mäklare både när du vill sälja och köpa.

Julius B
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
Veberöd

Bra bemötande Lugn och kunnig.

Alexander K
Norra Fäladen

Michael, var underbar när han hjälpte oss med köpet av vårt nya hem. Tack så mycket och jag kan bara rekommendera honom. Men kommer också gärna att komma tillbaka till honom om vi behöver en fastighetsmäklare

Jusuf C
Värpinge

Vi är glada och nöjda att vi lyckades sölja vår objekt i svåra tider, du fixade detta bra! Tack! MVH Jusuf

Bo H
Väster

Fredrik Selmerhagen är en trevlig och tillgänglig person. Han är kunnig och erfaren som mäklare och har ordning och reda på processen och dokumenten. Skulle jag sälja vad jag just köpt genom Fredriks förmedling så skulle jag välja.Fredrik Selmerhagen som mäklare. Jag hade tur att säljaren gjorde det.

Gene K
Linero

Punktlig, kunnig och ansvarsfull. Försäljning av min lägenhet i Lund gick jättebra trots att att vi inte var i Sverige när visningarna ägde rum. Rekommenderar starkt! :)

Hans W
Centrum

Anlitade Fredrik för försäljning av min tvårumslägenhet i Lund. Han hade koll på läget och levde upp till högt ställda förväntningar

Daniel S
Arenaparken

Lyhörd och kunnig. Förstod snabbt våra planer och tankar. Tog bra initiativ och vi rekommenderar Fredrik starkt.

Per J
Sofiaparken

Bra bemötande Kunnig om objekten. Kunnig om processen. Tillgänglig Mvh / Per

Enver S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Staffanstorp

Welcoming, knowledgeable and very detailed,

Sara E
Nöbbelöv

Bra bemötande, väldigt lätt, snabb och smidig affär

Anwer A
Köpte sitt hus med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Staffanstorp

My experience with Nur Asplund was very good and excellent, and she did her job well and excellent, and we, as buyers, would like to thank her for what she did.

THERESE F
Värpinge

Michael är trevlig och proffsig! Hade gärna anlitat honom i framtiden! :-)

Monica P
Åkerbruket

Mycket bra lätt att samarbeta med och omhändertagande. Kommer att rekommendera henne till vänner och bekanta Mycket nöjd

Aldina C
Värpinge

Engagerad och gör sin bästa. Önskade bara lite mer information efter visningar om vad som hände.

Mirza I
Veberöd

Väldigt påläst och förstående mäklare. I en svår tid så lyckades Fredrik överträffa våra förväntningar. Rekommenderas starkt!

Anna L
Veberöd

Fredrik är tillmötesgående, trovärdig, inger förtroende, månar om både köpare och säljare. Jag kände mig trygg med Fredrik som mäklare.

Josefine S
Gunnesbo

Smidig och snabb kommunikation. Välinformerad och positiv. Vi är nöjda!

Baur S
Gunnesbo

Smidig och snabb kommunikation. Välinformerad och positiv. Vi är nöjda!

Christa Ursula K
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
Veberöd

Mycket trevlig och vänlig, är väldigt nöjd med hur han skötte försäljningen av mitt hus, kan verkligen rekommendera honom

Ulf Oskar D
Hjärup

Nur lotsade oss genom försäljningen på ett sätt som passade oss bra. Hon föreslog upplägg hittade en bra balans mellan hänsyn säljares och köpares behov. Vi kände oss i trygga händer och kunde fokusera på det arbete vi själva behövde göra för att få till stånd vårt bostadsbyte.

Soded A
Nöbbelöv

Efter att ha kontaktat flera mäklare kände vi direkt att det är Fredrik som skulle hjälpa oss med försäljningen. Han är en mycket kompetent och ödmjuk mäklare som hjälpte oss att sälja vår lgh till över utgångspris i nedåtgående marknad. Punktlig, effektiv och kommunikativ. Samarbetet funkade superbt från början till slut och hade inte kunnat begära en bättre mäklare. Stark rekommendation!

Agata Maria H
Borggården

Nur är professionell mäklare som kan sitt jobb. Mycket trevligt tjej som är lätt att prata med. Jag kan varmt rekommendera henne om man vill sälja sitt hus eller lägenhet.

Emelie B
Borggården

Efter noga övervägande av mäklare kontaktade jag Nur. Vilket visade sig vara det bästa valet. Svarade snabbt i telefon och sms, samt besvarade varenda fråga med glädje. Bemötandet från Nur är utöver det vanliga, och inte nog med tryggheten hon ger. Köpt och sålt flera bostäder och har aldrig varit så nöjd som denna. Hon är outstanding. Rekommenderar Nur varmt.

Monica P
Centrum

Ger ett bra förtroende, har bra kontakt. Trevligt bemötande

Indira M
Centrum

Professionell, hjälpsam och väldigt trevlig.

Vivi T
Brunnshög

Fredrik var mycket lyhörd och bemötte våra önskemål och funderingar väl. Han gav oss goda råd baserad på lång erfarenhet!

Heidi D

Förstående och proffisionel.

Madeleine H
Veberöd

Fredrik som mäklare är väldigt lyhörd, trevlig, kunnig och tillgänglig. Vi är nöjda och har haft ett gott samarbete med honom under hela vår säljprocess. Vi rekommenderar Fredrik!

Helena B
Östra Torn

Första gången jag kontaktade Michael var han upptagen men Michael ringde upp strax där efter - toppen! Trevlig och tillmötesgående. Köpet har gått smidigt och enkelt!

Jan S
Östra Torn

Känt mig bra underrättad om hela processen kring min husförsäljninh. Trevligt bemötande. Professionellt agerande.

Johan G
Centrum

Trevlig och kunnig mäklare. Genomförde affären på ett proffsigt och effektivt sätt.

Linn G
Centrum

Mäklare Fredrik Selmerhagen är professionell och lyhörd. Gjorde köpprocessen smidig och transparent. Känner mig mycket nöjd med upplevelsen. Rekommenderas!

Magnus G
Kobjer

Allt var mycket bra, speciellt den snabba hanteringen av hela processen. Kunnig och lätt att prata med. Snabb återkoppling på våra frågor.

Pia L
Veberöd

Fredrik kan varmt rekommenderas som mäklare. Han är kunnig och trevlig och gör allt för en bra försäljning. Blev mycket väl mottagen av honom. Jättenöjd!