Felix Winnersjö

Felix Winnersjö

Felix Winnersjö är mäklare på MOHV Tyresö

Felix Winnersjö har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Felix Winnersjö har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.9. Felix Winnersjö har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

47 omdömen om Felix Winnersjö

Sedan starten hos Reco 2021
Ann-Sophie G
Centrala Tyresö

Professionell, alltid trevlig och tillmötesgående. Gör det lilla extra för att skapa en bra affär för alla parter. Jag är extremt nöjd med Felix. Han har blivit vår familjemäklare och vi har anlitat honom återkommande gånger.

Anna Å
Söderby

Felix har varit en trygg och stabil mäklare. Vi hade ett stort förtroende gentemot honom. Han löste mycket och återkopplade snabbt vid frågor och funderingar. Att allt gick så smidigt är ju även hans förtjänst.

Jörgen G
Söderby

Proffsig, dedikerad, trevlig så vår upplevelse var toppenbra

Junie Linnéa R
Sålde sitt hus med hjälp av Felix Winnersjö en del av MOHV Tyresö
Muskö

Väldigt nöjd med Felix, alltid tillgänglig vid frågor och snabb på att svara. Snabb och bra försäljning.

Mats J
Sålde sitt hus med hjälp av Felix Winnersjö en del av MOHV Tyresö

Kämpe ! Gav inte upp i svåra tider !

Saha C
Vega

Jag tycker Felix är kompetent och mycket engagerad, samtidigt lyhörd för säljarens önskemål. Jag ger Felix mina alla varmaste rekommendationer.

Leila Anneli L
Sålde en tomt med hjälp av Felix Winnersjö en del av MOHV Tyresö
Fornudden

Jag är jätte tacksam att jag en dag sprang in på MOVH där Felix mötte upp mig och har sedan hjälpt med värderingar, styckning och försäljning. Felix svarar snabbt när jag sökt honom…även efter ”arbetstid” flexibel med möten och kontraktsskrivning. Felix kommer även hjälpa till med deklarationen efter försäljningen vilket är väldigt tacksamt! Rekommenderar starkt Felix på MOVH

Phoebe D
Köpte sitt hus med hjälp av Felix Winnersjö en del av MOHV Tyresö
Trollbäcken

På ett professionellt sätt. Våra förväntningar var att vi skulle få svar på våra frågor. Felix var snabb att svara, engagerad och professionell.

Carl-Ivar S
Köpte sitt hus med hjälp av Felix Winnersjö en del av MOHV Tyresö
Vendelsömalm

Trevlig och snabb på återkopplingar.

MAGDALENA P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Winnersjö en del av MOHV Tyresö
Brandbergen

Felix Riktigt professionell och trevlig. Mötte våran förväntan och hade svar på alla våra frågor. Han var realistisk och gav inga falska förhoppningar, skulle verkligen rekommendera Felix som mäklare! Magdalena och Nikola