Ringde säkert tio gånger innan jag beställde min stol. Lika trevligt bemötande fick jag varje gång och de tog sig verkligen tid. Beställde en sadelstol med extra överdrag till sitsen i jättefin blågrå färg som blev superfin i vår salong.
Östlunds Sverige AB
4 omdömen om Östlunds Sverige AB
Väldig professionell sätt försöker till alla medel att fixa mobilen .. mycket bra service och prisvärd
Under all kritik var deras bemötande när vi skulle returnera en sadelstol vi "muntligt" via deras chat service fått lovat att vi först fick prova och se om den passade en av våra anställdas fysiska tillstånd. Tyvärr gjorde den inte det och vid kontakt med deras kundservice vid returhanteringen, som förmodligen inte vet hur man ens stavar till service, ifrågasatte de oss som köpare (!?!) om vi verkligen hade kontaktat rätt ställe då de aldrig hade lovat något sådant... Har man endast 2 registrerade anställda tycker man att...
Har ok produkter och leverans fungerar ok. Dock är deras returhantering katastrofal. Inga retursedlar och ingen vilja att hjälpa till, dålig service kring returer helt enkelt.
Produkten kom snabbt, men var felaktig så fick byta ut den hos Mousetrapper (gick väldigt smidigt, så beställ direkt hos dem istället) Fakturan fick jag aldrig, men de ringde och "påminde" mig när den redan förfallit. Betalade genast när jag fick fakturan mejlad. (10 dagar sent) Däremot talade de aldrig om att de redan skickat en till faktura (separat) med en påminnelseavgift på 450sek. Den mejlar de först nu när den också förfallit. När jag ifrågasätter de uteblivna fakturorna hotar de endast med Kronofogden. Inget intresse att vara tillmötesgående.