Bemöter mig på ett 100-%igt bra sätt. Jobbigt att läsa dessa beska kommentarer som förmodligen var under covid19? Att de var tvungen att ta en liten summa för att fixa alla problem då, kan man förstå. Ingen kan jobba gratis! Och de uppfann inte covid19!!!!! De sköter sig perfekt gentemot mig!
Resecentrum i Stockholm
6 omdömen om Resecentrum i Stockholm
Jag hade extremt högt ställda förväntningar på min rundresa i Peru och Kenzan som researrangör överträffade dessa. Allt fungerade utan minst
Jag ville inte skriva nåt om det- För att om jag ser nåt av erat reklam eller sida blir jag arg 😡. Men andra folk måste veta vem är ni och hur dåligt är erat jobb. Fan har betalat mer 10 tusen för ombokning och ändra ett bokstav. Lika som min biljetts kostnad. Hur kan det vara så här dyrt? Har rest från Arlanda till Addis Ababa. Skit dåligt bemötande av personal och skit service. Jag vill inte se er här i min telefon igen… Men vill bara varna andra köpa aldrig nåt biljett från den skit sida.
The biggest thieves I hade ever had to deal with ! They lock your ticket and make up new rules to suck more money out of your pocket !!! I will report this crooks and hope others do. The worst traveling agency Ever. Do not waste your time and money !
Verkligen riktigt riktigt riktigt uselt! Bokade och betalade resa via Momondo hos ResecentrumGruppen. Får besked från flygbolaget Pegasus Air att alla avgångar är inställda och att alla passagerare ska få sina pengar tillbaka. Ringer till Pegasus som säger att resan är tecknad med Resecentrum och att vi måste vända oss till dem. Resecentrum svarar inte, har bommat igen sitt kontor på Sveavägen 120 och låst porten på Luntmakargatan 94 där det finns ett meddelande om att de inte tar emot besök pga covid19. I automatiska...
Köpte biljett hos Resecentrum via Momondo. Flyget skulle avgå från Arlanda men info om terminal fanns inte på bekräftelsen. Mailade online@rcg.se med frågan och fick till svar att jag kunde gå in på Swedavias hemsida själv och ta reda på det. Bra jobbat Resecentrum, undrar hur länge ni kommer finnas kvar. Hört talas om sociala medier? Uppdatering. 15 min efter jag beskrivit min kundupplevelse här, skrev David Taghipour från Resecentrumgruppen, en falsk recension om mitt företag på google. Nivån är verkligen låg. Akta dig för detta företag.
Fungerar bra, bra priser och trevlig personer