Revider Energi Service AB

Revider Energi Service AB

En del av IVT Värmepumpar reviderservice.se
  • Badge2024
4.5

Revider Energi Service AB erbjuder förstklassiga värmepumpar för både privata hem och kommersiella fastigheter, med ett starkt fokus på kundens specifika behov, energieffektivitet och miljövänliga lösningar. Våra erfarna medarbetare har djup expertis inom installation och service av värmepumpar och är dedikerade till att hitta...

31 omdömen om Revider Energi Service AB

Sedan starten hos Reco 2024

Christina Ö
Skrev om Revider Energi Service AB

Vår gamla bergvärme havererade och vi ringde för att få hjälp. Vi installerade en ny bergvärmepump, Revinder satte genast igång plan för ny installation av bergvärmepump, fanns redan ett gammalt borrhål. Installationen gick snabbt och flera personer var involverade i arbetet. Vi fick tips och råd om skötsel av pannan. Problem uppstod dock flera gånger per dag, pannan larmade om högtryckspresostat. Vi fick tips per telefon vad vi skulle göra och installatör kom för att lösa problemet som dock kvarstod. Efter tre veckors dagligt...

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Christina! Tack så mycket för att du delade din upplevelse med oss. Vi beklagar verkligen att du behövde uppleva dessa problem efter installationen, och vi uppskattar ditt tålamod under tiden det tog att lösa dem. Vår målsättning är alltid att leverera en smidig och problemfri installation, så vi är glada att pannan nu fungerar som den ska. Tack än en gång för din feedback och för att du valde oss för ditt projekt.

Tord P
Skrev om Revider Energi Service AB

Andra gången jag beställer en bergvärmepump av Revider.. Snabb och korrekt installation. Dessutom bra pris.

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Tord! Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med både installationen och priset.

Marcus Roger B
Skrev om Revider Energi Service AB

Jag blir galen på alla dessa service-företag inom ventilation, värme och avlopp som hör av sig hela tiden och försöker få det att se ut som att de är min ”tilldelade servicepartner”. Det står EJ REKLAM på brevlådan, respektera det istället för att skicka reklam till ”fastighetsägaren” följt av adress.

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Marcus, Vi har skickat ut information till kunder där vi tidigare har utfört arbeten. Det är möjligt att tidigare ägare av er fastighet använt sig av våra tjänster, vilket kan vara anledningen till att ni har mottagit detta utskick. Om ni önskar att vi tar bort ert kundnummer från vårt register, vänligen kontakta vår växel. Allt gott, Med vänliga hälsningar, Revider Energi Service AB

Carl J
Skrev om Revider Energi Service AB

Proffsigt. Snabb service. En smidig installation av bergvärmepump.

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Carl, Stort tack för ditt omdöme! Med Vänliga Hälsningar Revider Energi Service AB

Henrik E

Gick smidig den funkar fint . Tack

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Henrik, Stort tack för ditt omdöme!

Barbro M
Skrev om Revider Energi Service AB

Jag är mycket nöjd med min nya IVT värmepump som jag köpte från Revider Energi AB IVT Center. Fick mycket bra och upplysande information av William innan jag bestämde mig för att köpa pannan. Mats bytte ut pannan med stor skicklighet.. Båda mycket proffsiga. Barbro Marklund

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Barbro, Tack för dina fina och varma kommentarer om våra killar! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att dela din positiva feedback.

Afshin N
Skrev om Revider Energi Service AB

Från första mötet med en omtänksam, kunnig och kundfokuserad William som ville ge mig bästa pumpen efter mitt behov och bästa servisen till en härlig Mats som installerade bergvärmepumpen Geo. Planering tillgänglighet och tryggheten var på topp. Placering av pump och Expansionskärl blev perfekt, röromdragningarna blev mycket bättre. Hela lilla rummet blev större. Mats gick genom pumpens funktion med mig sen. Senare på kvällen ringer han mig och frågar om allt har gått bra. Det kallar jag för service och någon som brinner för sitt arbete. De rekommenderas starkt.

Svar från Revider Energi Service AB

Tack så mycket för din fina bedömning av killarna.

Boris W
Skrev om Revider Energi Service AB

Utmärkt bemötande, god och snabb service.

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Boris, Tack för ditt fina omdöme.

Antti M
Skrev om Revider Energi Service AB

Allt fungerade toppen, fick bra feed back direkt på mina frågor och grabbarna kom och hjälpte ytterligare med lite startproblem. 10 poäng till Reco, stort Tack, Antti Mustonen, Knivsta.

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Antti, Stort tack för dina vänliga ord och den fina recensionen! Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med vår service och att vårt team kunde hjälpa dig med startproblemen så effektivt. Dina 10 poäng till Reco uppskattas verkligen och motiverar oss att fortsätta leverera service i världsklass.

Markus L
Skrev om Revider Energi Service AB

Efter att min värmepanna (IVT Greenline) började ge felkoder och ganska snabb efter det slutade fungera kontaktade jag Revider via mail med beskrivning av problemet och för att boka in tid för service/reparation. Trots att det var sent på dagen en fredageftermiddag ringde nästan omgående en representant från företaget upp och försökte hjälpa mig att lösa problmet (mycket positivt överaskad över detta). Trots att personen i fråga inte var tekniker (enligt egen utsaga) försökte hon guida mig igenom flertalet olika åtgärder...

Svar från Revider Energi Service AB

Vi uppskattar verkligen dina vänliga ord om Marie och att du uppmärksammar vårt ansträngningar att erbjuda exceptionell kundservice. Ditt erkännande motiverar oss att fortsätta arbeta hårt för att upprätthålla och förbättra vår servicekvalitet. Tveka inte att kontakta oss igen nästa gång du stöter på några frågor eller problem. Vi ser fram emot att få möjligheten att hjälpa dig igen. Tack igen för att du valde oss och för din förtroende!

Anton E
Skrev om Revider Energi Service AB

Köpte en ny bergvärmepump till huset. Från beställning till färdigställd installation så löpte hela processen helt perfekt. Installatören var riktigt duktig och alla övriga bitar i kontakten med Revinder Energi AB IVT Center har varit perfekt - som kund kan jag inte vara mer nöjd! Högsta tänkbara betyg från min sida & jag kommer varmt att rekommendera dem till vänner och bekanta!

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Anton, Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme! Vi är glada att höra att hela processen från beställning till installation gick så smidigt och att du är nöjd med vår service. Det värmer verkligen att få högsta betyg från dig! Vi uppskattar att du tar dig tid att rekommendera oss till dina vänner och bekanta. Om du någonsin behöver något mer eller har frågor är du varmt välkommen att höra av dig.

Erik Z
Skrev om Revider Energi Service AB

Vi installerade en luftvatten värmepump i höstas och jag har fortfarande inte fått garantihandlingarna.

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Håkan (Erik?), Vi har registrerat din luft/vatten värmepump hos det företag som köpte värmepumpen från oss. Tyvärr blev vi inte informerade om att registrera garantin på ditt namn, och därför uppstod detta misstag. Efter vårt samtal med dig har vi informerat IVT om att ändra registreringen av garantin till ditt namn. Processen kan ta tid, vilket är anledningen till att du ännu inte har fått ditt garantibevis. Vänligen hör av dig om du inte har mottagit det än. Vi hoppas att du i övrigt är nöjd med din nya luft/vatten värmepump.

Sabina V

Snabb leverans och superproffsiga

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Sabina, Tusen tack för ditt värdefulla omdöme!

Mats T
Skrev om Revider Energi Service AB

Mycket väl utfört arbete inom rimlig tid. Allt fungerar perfekt. Mycket snygg installation. Fakturerat belopp och installerad utrustning stämmer exakt med det som har offererats.

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Mats, Tack så mycket för ditt omdöme! Det gläder oss enormt att höra att du är nöjd med både processen och resultatet av vårt arbete.

Adam G
Skrev om Revider Energi Service AB

Bra service och bra bemötande

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Adam, Tack för ditt fina omdöme.

Mikael L
Skrev om Revider Energi Service AB

Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Mikael, Tack för ditt omdöme!

Ted K

Bra bemötande. Proffsig installation, trevlig Montör

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Ted tack för att du skrev ett så fint omdöme om oss jag skall meddela installatörerna och lycka till med din nya värmepump

Robert A
Skrev om Revider Energi Service AB

Trevligt bemötande. Snabb installation!

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Robert tack för att du tog dig tid och lycka til med din nya värmepump.

Pia F
Skrev om Revider Energi Service AB

Jag var i akut behov av hjälp för pannan gav bara hjälpligt med värme. Jag bemöttes på ett mkt trevligt sätt och fick kontakt med elektriker som hjälpte oss på ett professionellt sätt. Vi fick köpa en ny panna och den var på plats efter en vecka.

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Pia tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme, jag skall meddela berörda installatörer att du är nöjd.

Tom G
Skrev om Revider Energi Service AB

Mycket trevligt bemötande.. vi hade en del bekymmer med att få rätt temperatur inne, men nu verkar det fungera tillfredsställande.

Svar från Revider Energi Service AB

Stort tack för ditt positiva feedback. Det gläder oss verkligen att höra att våra kunder är nöjda med vår service!

Anders K
Skrev om Revider Energi Service AB

Trevligt och proffsigt bemötande. Levererade tidigare än beräknat och utan större problem. Effektiv sänkning av elförbrukning och kostnad. Luftvattenvärmepump IVT.

Hej Anders, Tack för ditt omdöme! Mvh Said

Niklas D
Skrev om Revider Energi Service AB

Vår bergvärmepump gick sönder och väldigt snabbt hade vi 12 grader i huset. Vi kontaktade Revider som hjälpt oss vi ett tidigare tillfälle, och de kom ut samma dag. I och med att vår bergvärmepump sjöng på sista versen så tog vi ett beslut att köpa en ny direkt genom Revider. Måste säga att jag är otroligt nöjd med all kontakter jag hade - från start till mål. I korthet skulle jag beskriva förloppet som följer: - Vi beställde en ny pump och 3 dagar senare fick vi tid för installation (vilket i sig är rätt otroligt)....

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Nicklas och tack för dina varma ord, jag skall förmedla detta till dom som utförde jobbet så blir dom glada.

Christian F
Skrev om Revider Energi Service AB

Revider hjälpte oss med byte av bergvärmepump. Otroligt smidigt, tydlig offert där allt ingick och ett superfint arbete där allt funkade direkt. Vi är supernöjda med utfallet / Christian

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Christian, Tack för ditt fina omdöme.

Samuel Z
Skrev om Revider Energi Service AB

Väldigt bra service av kompetenta personer. Stark rekommendation !!

Tack för ditt omdöme

Kent V
Skrev om Revider Energi Service AB

Bra och snabb service!! Enkla att ha att göra med!

Hej och tack för att du tog dig tid. Mvh Martin Selenius

Fredrik E
Skrev om Revider Energi Service AB

Byta av pump i bergvärmepanna. Generellt bra bemött av både kundmottagning och servicetekniker. Bra och snabb åtgärd - de levererade på det. Överlag bra.

Svar från Revider Energi Service AB

Tack för att tog dig tid att svara!

Ingmari Ö
Skrev om Revider Energi Service AB

Service av bergvärmepump. Alltid väl bemött.

Svar från Revider Energi Service AB

Tack för att du bemödade dig att svara!

Bosse N
Skrev om Revider Energi Service AB

Proffsigt genomfört med god känsla och artigt bemötande

MARTIN S och Said gillar detta
Svar från Revider Energi Service AB

Hej Bosse och tack för att du tog dig tid

Ronny A
Skrev om Revider Energi Service AB

Skulle höra av lite senare för att kolla att allt blev bra. ????

Svar från Revider Energi Service AB

Hej och tack för att du tog dig tid att svara. Om vi inte kontaktat dig efter installationen, om du har frågor eller inte fått en genomgång, ring mig snarast så ordnar vi en tid 08-590 745 70 Mvh Martin Selenius

Camilla G
Skrev om Revider Energi Service AB

Jättekompetenta killar som installerade 2 värmepumpar i vårt hus. Vi fick även bra instruktioner hur dessa används. Dessutom bra hjälp att byta ut 3 st element som var trasiga i ett större rum dit värmen från värmepumpen inte nådde. Rekommenderar definitivt dessa firman och killarna.👍🏻🤗

Svar från Revider Energi Service AB

Tack för att du tog dig tid att svara. Kul att du är nöjd och lycka till Mvh Martin Selenius

Sture K
Skrev om Revider Energi Service AB

Snabbt och bra möte med säljare, nöjd med pris och installation

Svar från Revider Energi Service AB

Hej Sture och tack för att du tog dig tid att svara.