Nä asså d saknas ord för det här. Dåliga glasögon med dåliga komponenterna dryyyyyyyyg personal som vägrar prata om detaljer o ansvar. Dom tar 3 månader på sig att fakturera dig med så du får vänta på dina glasögon i nästan 4 månader, om du inte betalar med swish då dvs. Vet inte om kontanthanteringen är oga rånrisk eller för personalen är så jävla dum i huvudet att dom inte klarar av en kontantkassa. Rekommenderar ingen att gå dit utan snarare kasta hundbajs på deras skyltfönster.
Smart Eyes
4 omdömen om Smart Eyes
Inspirerande miljö och schysst utbud som skapar ha begär. Proffsigt och personligt bemötande med hög servicegrad och kunskap. Lyhörda,
Otrevlig, spydig personal på Kungsgatan i Stockholm. Först får jag lyssna på en annan kund som har frågor om färgat glas. Han får korthuggna svar, personalen tittar hela tiden åt ett annat håll och ser sjukt uttråkad ut. Hon är närmast spydig. Kunden är jättetrevlig. Man får intrycket av att hon tycker att han är dum i huvudet. Sen är det min tur. Jag kan inte få en drop in tid men jag får komma åter 18:10. Kl 18:10 finns ingen tid för mig. Och ingen bryr sig heller om det. Det är liksom bara "ingen tid finns, kom åter." Glöm det.
Tyvärr, kundbemötande och service uselt, trots bra affärsidé. Fel på leverenser, otrevlig och osäker personal som inte inger förtroende och kan behandla kunder med respekt. Flera missnöjda kunder i butiken samtidigt skapar kaos och sprider obehag. Handla inte här!
Kände mig sedd och välkommen. Ingen stress vid undersökningen och kunde ta den tid jag behövde och jag fick berätta hur det varit hos tidiga
Inte någon speciellt hög servicegrad i den här butiken. Personalen verkar inte intresserade av kunderna mer än nödvändigt. Utlovade presentkort har heller inte sänts till mig som kund, trots att det gått över en månad. Kundservice, nej, helt klart ett problem för den butikschefen. Ingen rekommendation från min sida att köpa sina glasögon här.