Nathalie Jensen

Nathalie Jensen

Nathalie Jensen är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Nathalie Jensen har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Nathalie Jensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.9. Nathalie Jensen har haft 38 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

66 omdömen om Nathalie Jensen

Lars F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Kungsholmen

Nathalie Jensen har gjort ett fantastiskt bra jobb med försäljningen av vår lägenhet i Sthlm på Creutzgatan 13 speciellt med tanken på antalet lgh som finns tillsalu på marknaden och till ett högt belopp så jag vill verkligen rekommendera henne till det allra bästa om man vill ha sin lgh snabbt såld till ett bra pris på en tuff marknad.

Amanda B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Kungsholmen - Fredhäll

Nathalie har varit toppen och supertrevlig! Processen gick smidigt och känner att Nathalie har varit lyhörd, kommunikativ, engagerad och hjälpsam. Jag som köpare har känt mig väldigt trygg.

Julia Maria Linnéa L
Kungsholmen - Kristineberg

Nathalie är en fantastisk mäklare! Hon är professionell, engagerad och alltid tillgänglig. Hennes positiva inställning och tydliga kommunikation gjorde hela processen smidig. Jag är mycket nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera Nathalie till alla som söker en pålitlig mäklare.

Linn S
Kungsholmen - Kristineberg

Nathalie gjorde så att min upplevelse av att köpa bostad blev 10/10. Redan från första stund bemötte hon mig och mitt sällskap väl och var under hela processen både lättillgänglig och flexibel. Dessutom var hon otroligt hjälpsam och levde utan tvekan upp till de förväntningar jag har på en mäklare.

Sofie F
Kungsholmen

Nathalie har varit professionell och hållit oss uppdaterade under hela processen, som dessutom gick snabbare än förväntat! Hon levde upp till det goda rykte vi hade läst och hört om henne sedan tidigare . Väldigt nöjda med vårt val av mäklare!

Rahel F
Solna

Nathalie är den bästa mäklaren som finns. Hon är lyhörd, professionel och mycket driven. Nathalie lyckades sälja min lägenhet med ett fantastiskt resultat. Vill du lyckas med din bostadsaffär, så ska du definitivt kontakta Nathalie, för hon är en lysande stjärna.

Daniela W
Kungsholmen - Fredhäll

Professionellt bemötande. Tydlig och informerar om alla steg i processen. Väldigt nöjd!

Selma S
Kungsholmen - Fredhäll

Nathalie är otroligt proffsig! Fick löpande återkoppling under processens gång och hon gjorde verkligen allt för att möta mina förväntningar. Rekommenderar Nathalie starkt om man är i säljtankar!

Qi H
Solna

Nathalie Jensen is a very enthusiastic and hardworking person. I am very impressed by her effectiveness. She responds to messages promptly, communicates effectively, and provides lots of helpful suggestions regarding the apartment. Therefore, we completed the process from the first visit to the contract signing within one week. I would happily work with Nathalie Jensen again. Highly recommended!

Charlotte W
Östermalm - Gärdet

Mycket kommunikativ och drivande. Jag är mycket nöjd med resultatet.