Rasmus Logärd

Rasmus Logärd

Rasmus Logärd är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Rasmus Logärd har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Rasmus Logärd har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 5.0. Rasmus Logärd har haft 45 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

109 omdömen om Rasmus Logärd

Tim W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Logärd en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Annedal

Rasmus har varit professionell och saklig i sitt uppdrag som mäklare av våran bostad. Kommunikativ informerande och lyhörd, vi fick bostaden såld till ett bra pris trots en sval marknad i vårat område under den aktuella perioden.

Erik K
Duvbo

Rasmus var ovärderlig för oss under försäljningen av vår lägenhet. Han var alltid tillgänglig, lyhörd och professionell. Med sin stora kunskap och hans sätt att bemöta både oss och spekulanter/köpare gjorde hela säljprocessen smidig och stressfri för oss. Hans tydliga kommunikation och förmåga att hantera alla detaljer på ett effektivt sätt gjorde att vi kände oss trygga från början till slut. Vi kan varmt rekommendera Rasmus till alla som söker en pålitlig, personlig och engagerad mäklare!

Tim G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Logärd en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Duvbo

Rasmus var kalas som mäklare då han va tillgänglig hela tiden, bra kommunikation och kunnig som fasiken på objektet! Lätt att ha att göra med som mäklare och finfin service!

Sofia L
Duvbo

Som mäklare är han personlig, lyhörd, pedagogisk och proffsig. Vi är mer än nöjda att vi anlitade Rasmus som mäklare när vi sålde vår lägenhet och kan varmt rekommendera honom.

Linnéa T
Duvbo

Personlig, kompetent, service-minded, trevlig. Rasmus är väl värd 5 stjärnor och kommer starkt rekommenderad!

Agnes A
Duvbo

Allting gick supersmidigt, Rasmus var väldigt hjälpsam och tillmötesgående.

Tim G
Skrev om Rasmus Logärd en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling

Rasmus var superbra som mäklare! Tydlig, koll på läget! Tillmötesgående och inlyssnande! Bra med kommunikationen, lätt att få tag på hela tiden!

Helena A
Råsunda

Trevlig och mycket hjälpsam. Vi bor på annan ort än objektet och Rasmus ryckte in och gjorde det där lilla extra så att vi slapp en massa extra resor.

Rikard A
Råsunda

Lugn och trevlig med stort kunnande. Vi kände oss väldigt trygga under hela processen. Han är trevlig också!

Robert H
Centrala Sundbyberg

Bra kommunikation, agerade snabbt på aktioner och var professionell. Väldigt nöjd med mäklaren Rasmus.