Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype

1 686

Mycket Bra

Välkommen till Götmars! Vi kan hjälpa dig med begravning såväl som juridik. Vi är ett familjeföretag som har många års erfarenhet inom branschen. När en anhörig eller en vän går bort så kan det kännas tungt. Vi är medvetna om detta och vill finnas för dig i en av livets svåraste stunder och göra bördan lättare att axla. Behöver...

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Götmars Sala f.d.Hultcrantz

Ett bra bemötande och mycket fin hjälp. Carina var fantastisk med sin närvaro och goda råd. TUSEN TACK

Bra omhändertagande i en svår stund men resultatet blev bra

Götmars Karlskoga f.d. Skagerstrands

Eva-Lotte var ödmjuk, omtänksam och stöttande i mitt livs svåraste stund. Hon var saklig och professionell. Tack!

Götmars Lindesberg

Jag ger högsta betyg till Götmars Lindesberg för det bemötande jag fick när Sven-oloph gick bort Man kan inte få ett bättre stöd i den svåra stund man befinner sig i Alla önskningar blev uppfyllda trots en liten tidspress men allt klaffade till 100 % .Vi i familjen är särskilt tacksamma för att Monica var så engagerad vid begravningen som blev ett ljust och värdigt minne för alla närvarande. Så nu vill jag ge ett stort tack till Monica Anna Susanne och Jenny Ekklöw som gjorde bouppteckningen. Det har också varit ett stort stöd att byrån finns i Lindesberg Stort tack än en gång

Götmars Lindesberg

Rekommenderas! Mycket trevlig personal och bra bemötande! Stort tack till er!

Bra omhändertagande i en svår stund men resultatet blev bra

96%

Götmars Kumla

Götmars Frövi

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.