Klarsynt

29 132

Bra

I våra butiker möts du alltid av en genuin yrkesskicklighet och en unik design. Vår filosofi är att det finns någonting för alla. Vi kan hjälpa dig med allt från avancerade ögonundersökningar till att hitta rätt glas, linser och bågar som passar just dig.

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Ögonvision

Blev bemött på ett trevligt sätt. Mina tider kunde synkas (undersökning och provning).

Gerdur Helena G

Skrev om Ögonvision

Synvård Olskroken KlarSynt

Jag blev bemött på ett jättetrevligt sätt. Jag ville få hjälp med ett par snygga och bra glasögon. Det fick jag.

Optique

Grym service och bra råd och tips. Helhetsbilden är att jag kommer fortsätta gå dit

Andréas R

Skrev om Optique

Malungs Optik AB

Bra bemötande och kunnig personal.

John-Erik E

Skrev om Malungs Optik AB

Ögonvision

Gerdur Helena G

Skrev om Ögonvision

Synvård Olskroken KlarSynt

Här finns vi

43 Butiker tillgängliga hos Reco

Dalarna 3 Gotland 1 Gävleborg 4 Halland 2 Jämtland 1 Jönköping 2 Kalmar 1 Kronoberg 1 Norrbotten 2 Skåne 4 Stockholms län 5 Uppsala 3 Värmland 1 Västernorrland 1 Västmanland 1 Västra Götaland 6 Örebro 4 Östergötland 1

Svenssons Ur & Optik

1 068

Ögonkontakten KlarSynt

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.