Vår resa med Ving blev en stor besvikelse. Visste inte att deras trestjärniga hotell innebar camping standard... Bodde på Malou apartments , Kreta , som var det pissdåligaste hotell vi bott på och Ving lyckades inte hjälpa oss med ett enda problem, vilket var ännu pissdåligare!! så det blev sista resan med Ving. Tack o hej från Östersund
Ving Sverige AB
4 omdömen om Ving Sverige AB
Jag hade extremt högt ställda förväntningar på min rundresa i Peru och Kenzan som researrangör överträffade dessa. Allt fungerade utan minst
Vi har rest med Ving många gånger och har alltid varit mycket nöjda, både med resan som sådan och med Ving. Har nu bokat en ny resa med Ving, där det inte framgår på Vings hemsida om det kostar extra för AC, eller om det ingår. Mailade Ving och frågade, men istället för att hjälpa oss med att ta reda på informationen, hänvisade de oss bara att själv kontakta hotellet. Vet av tidigare erfarenhet att det inte är självklart att hotellet ens svarar på mail, och hade därför önskat hjälp av Ving, men icke. Har varit med...
Under all kritik Har mycket dålig erfarenhet av Ving. Vi köpte våra flygbiljetter från dom och vi är just nu strandsatta vid resmålet. Vi hamnat mellan SAS och Ving där varje företag hänvisar till den andra. Det är faktiskt lättare att förstå SAS's argument då vi enbart har boknings nummer med Ving, vilket blir omöjligt för SAS att se våra biljetter. Ving är mycket dåligt på att informera vad som gäller och när man väl får information så får man informationen väldigt sent, vilket medför att man får svårigheter kring...
Globetrotter avdelningen för kryssningsresor. Vi har sedan 2009 anlitat Globetrotter och kommer fortsätta med det. Utmärkt service. Kunnighet. Tipsar om sevärdheter på de aktuella resemålet. Resekonsulent Margaretha Lundborg är kontakten vi haft sedan dess och vi är mer än nöjda. Familjen Blomqvist