Sämsta företaget någonsin. Äkta för bedrägeri. Jag hade beställt massager från de men mina beställning kom en månad sen och efter när jag har fått de var inte nya och de var redan använd och fanns repor på de. Jag kontaktade kundservice och skickade bilder men de tyckte är helt normal och ser ingen repor på bilder sen de sa att jag kan göra retur men jag står för frakten jag betalade 300kr för frakten. Jag har inte fått mina pengar tillbak och kontaktade igen kundservice efter två veckor men de sa att de har inte fått de...
Aerpad Elektronik AB
13 omdömen om Aerpad Elektronik AB
The service was good and very fast, which I appreciate. However, the price felt a bit high 1699 kr for a non-original iPhone 11 screen repla
Hade gärna satt -5 på detta företag. Över en månads försening ingen kompensation
Hade man kunnat sätta 0 i betyg hade dom fått -. Sämsta service om man nu kan kalla det service överhuvudtaget. Fick hem hörlurar som inte funkade. Mailade, fick inget svar. Tillslut så efter några mail och bortförklaringar.... kom det ett par, men bara en tom förpackning. Mailade igen. Dom lovade att skicka ett par likvärdiga dagen efter, för dessa fanns inte kvar. Nu 21 dagar senare har inget kommit. Har mailat ett par ggr. Men inga svar, knäpptyst. Dom utger sig för att heta Vladimir och Mary. Säkert påhittade namn. Skulle...
Sämsta kundservice. Väntade några veckor till en beställning, och när jag vill göra retur, jag fick inte svar från dem. Har ringt många gånger, inga svar, inga svar via mejl heller. Kanske det är lättare att kasta bort varan än kontakta "kundservice".
Jag är mycket nöjd med deras service
Supernöjd! Dessa blir jättebra julklappar!
Jättebra produkter. Hörlurarna fungerade utmärkt!
Jättenöjd med mina produkter. Tack ännu en gång!!! :)
Uselt. Köpte hörlurar till sonen via Let's Deal, de höll i tre dagar. Ingen svarar på kundtjänst trots två mail - och det finns inget nummer att ringa heller. Varning!!
Företaget skickar varor från aliexpress vilket kan dröja. Köpte ett par Apple inear hörlurar, valde att avbryta beställningen men ingen svarade mig. efter 7 dagar får jag mitt paket. Letsdeal Tvingar mig enligt deas avtal att betala returfrakten fastän jag valde att makulera ordern 2 dagar efter beställning. Förövrigt så var lurarna ändå i väldigt dåligt kinesisk kvalité. Välj ett annat bolag är min rekomendation.
Sämsta företaget. Usel kundservice om man ens kan säga ”service”. Ingen telefonkontakt. Önskade reklamera men företaget är så sega att det krävs flera mail samt flera veckor att få genomföra reklamationen. Dessutom vill företaget inte stå för returfrakten vid reklamation.
Beställde 2 st kameror, fick endast 1 hemskickad. Påtalade detta och sa att det var brådskande pga födelsedagspresent, fick till svar att de skulle skicka. Efter 2 veckor visade det sig att det var bortglömt. Bad dem skicka med express då födelsedagen skulle vara 4 dagar senare, efter 2 dagar skickar dem som vanligt brev och mottog paketet efter födelsedagen. Det tog totalt 7 veckor att få fullständig leverans. Som grädde på moset, så var den andra kameran defekt (misstänker att det var en gammal retur, då den var uppackad och förpackningarna såg olika ut). Köp ej produkter från detta bolag.
Fick skicka tillbaka ett par hörlurar som inte fungerade som det skulle! Andra paret var nästintill mer defekt och kundservicen var det värsta jag varit med om! Otrevlig, nonchalant och inte alls tillmötesgående! Dessutom höll dem sig inte till konversationen och ljög. Jag blev nekad ett tredje par hörlurar och skulle stå för returen tillbaka när dem skickat en produkt som är trasig! Det är absolut inte värt att handla något där då både produkt och kundservicen var helt katastrof! Personen som svarade mig kallade sig för Mary!!!