Har aldrig arbetat med en så dålig och klåfingrig hantverkare. Skulle kunna skriva 2 A4 sidor kring alla problem detta företag orsakat mig, men nöjer mig med att skriva: välj en annan hantverkare! Manne ljuger, följer inte branschregler, lyssnar inte på kunden, gör felaktigheter och förstör. Vill på alla sätt varna andra för denna hantverkare
Bergvärmespecialisten Sverige AB
5 omdömen om Bergvärmespecialisten Sverige AB
Trevlig och kompetent servicetekniker. Väl utförd underhållsservice. Snabb respons på förfrågan, kort väntetid för besöket. Dessutom kom
Vi hade läckage i vårat system i bergvärmepumpen. Bergvärmespecialisten kom och fyllde på systemet i juli 2022, som tyvärr bara räckte i två dar och en ny påfyllning gjordes.. Felet som krävde att man hårdlödde läckan åtgärdades inte. Ändå fick vi betala 8000 kronor för insatsen som inte avhjälpte felet.. Vi fick inte tillbaka något på försäkringen, vilket var ett felaktigt beslut eftersom det var läckage och inte underhåll. Felet kvarstod och det var ingen service som försäkringen tyvärr bedömde det som. Felet är nu åtgärdat av ett annat företag.
😠👎😠👎😠👎Hoppas du ser detta & SKÄMS PÅ DIG😠👎😠👎😠👎😠👎😠👎
Våren 2022 Installerade Inneklimat en luft/vattenvärmepump i vårat hus. Efter att säljaren rekommenderat oss en AIR X 413 som bästa alternat
Vilken service och kompetens! Anlitade bergvärmespecialisten när vår bergvärmepanna plötsligt lagt av mitt i kalla vintern. De kom på ett par timmar och gjorde en korrekt felsökning o ringde senare o kollade så att allt fortfarande var i sin ordning. Utmärkt!
Vi installerade bergvärme för något år sedan. Med facit i hand hade vi utan tvekan valt en annan installatör (en av de andra som offererade). Vid själva säljögonblicket var ägaren artig och verkade seriös. Men på sikt visades ett antal allvarliga brister och slarv: - Skräp lämnades på tomten. Fick ringa och påminna flera gånger. - Borrkax (efter själva borrningen) lämnades på gatan. Fick skrapa bort det själv. - Jag har bra koll/påläst på byggdetaljer och tyvärr var jag tvungen att "tjata" på företaget för att de skulle...
Ett fantastiskt fint bemötande redan från första kontakt . Vårt hus var i starkt behov sv Relining hade vi förstått vid upprepade stopp i av