Sebastian Abrahamsson

Sebastian Abrahamsson

Sebastian Abrahamsson är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Sebastian Abrahamsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Sebastian Abrahamsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 634 omdömen med ett betyg på 4.8. Sebastian Abrahamsson har haft 105 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

634 omdömen om Sebastian Abrahamsson

Sedan starten hos Reco 2020
Michael P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Norr

Snabb & bra affär Tack :) Mvh / Michael Persson

Fevzija A
Dalhem

Snäll, ansvarig, bra bemötande

Sejla S
Eneborg

Bra bemötande och service! Han var alltid tillgänglig när jag hade frågor. Första gången jag köper lägenhet själv så det var nervöst, men Sebastians service bidrog till en trygghet för mig.

Madeleine N
Västra Berga

Trevlig , duktig och kunnig. Hade svar på alla dom frågor vi ställde

Helene S
Västra Berga

Påläst, positivt bemötande, inte en massa påträngande säljsnack vilket är mycket bra tycker jag.

Jonathan L
Olympia

Lättillgänglig, super trevlig och enkel att ha en dialog med.

Veronica G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Eneborg

Mycket professionell bemötande och agerande under hela processen. Förmedlar tillit, ansvar och skicklighet.

Bo R
Olympia

Sebastian har, i en får vår del ansträngd marknad, enträget jobbat på för att få en bra affär för oss och köparen. Tillgänglig i princip dygnet runt och har guidat oss genom hela processen. Tydlig, engagerad och inlyssnande.

Emma R
Olympia

Sebastian visade engagemang för vår försäljning och tog oss genom processen på ett smidigt vis!

Karin S
Ringstorp

En mycket stilig, vänlig och välklädd man. Vänlig och tillmötesgående. Han drar inget i långbänk, vilket jag som äldre kvinna upplevde som krävande. Som helhet är jag mycket nöjd.