Flytti.se

Kallle E

Superbra upplevelse! Snabb flytt i Göteborg 👍

Jakob E
Skrev om Flytti.se

Varje gång jag har behövt flytta, har jag blivit frustrerad och förvirrad. Flytti gjorde det svin enkelt för mig att bara helt enkelt hitta rätt hjälp, nu den 1a oktober skulle jag flytta till min nya lägenhet. Det va den smidigaste upplevelsen jag någonsin haft med en flytt, och hitta rätt hjälp tack vare Flytti.

Emanuel B
Skrev om Flytti.se

Otroligt smidig och bra tjänst! Vi blev tilldelade en flyttfirma med flyttstädning och magasinering utan några problem över huvud taget. Stort tack🥳

Abbe H
Skrev om Flytti.se

Riktigt bra service, rekommenderar till alla.

John N
Skrev om Flytti.se

Jag är väldigt nöjd med tjänsten jag fick. Genom att jämföra flera olika alternativ kunde jag enkelt hitta den flyttfirma som passade bäst för mina behov, både prismässigt och vad gäller kvalitet. Hela processen var smidig, och jag fick snabb och bra hjälp. Det sparade mig både tid och energi. Rekommenderar starkt!

Maria Z
Skrev om Flytti.se

Förenklade hela min flyttprocess och väldigt snabba på att svara!

Miranda H
Skrev om Flytti.se

Nöjd som helhet. Kunde ha gått något snabbare innan jag fick min tredje offert som jag väntade med. Annars är jag nöjd med tjänsten och flyttfirma jac till slut valde.

Mario M
Skrev om Flytti.se

Jag tycker att det var väldigt smidigt och bra att jag lyckades hitta ett billigare alrernativ än det jag tidigare hade tänkt välja. Stort tack för servicen!

Philip B
Skrev om Flytti.se

Super enkelt och smidigt. Rekommenderar starkt!

Lucas A
Skrev om Flytti.se

Bra hemsida. Billigt snabbt effektivt. Tummen upp!

Karl S
Skrev om Flytti.se

Fick precis den hjälpen jag begärde. Inget strul, inget tjafs, allt enligt tidtabell. Riktigt bra kundbemötande måste jag säga. Skulle rekommendera!

Sebastian T
Skrev om Flytti.se

Väldigt bra bemötande, skulle varmt rekommendera

Julia H
Skrev om Flytti.se

Superbra tjänst som jag verkligen rekommenderar.

Elin R
Skrev om Flytti.se

Min upplevelse av flytti.se är bra. Jag har redan rekommenderar alla i min närhet att använda sig av tjänsten vid framtiden flytt eller flyttstädning. Jag valde även till magasinering men det var mer av bekvämlighets skäl. Det kan man lika gärna ring och boka själv.

Johanna T
Skrev om Flytti.se

Min ärliga bedömning av flytta.se är att jag i första läget var skeptisk. Jag har under alla mina år tagit hjälp av vänner och bekanta för att flytta eller för flyttstädning. Denna gång kände jag att jag ville testa anlita en flyttfirma. Jag jämförde många sidor mot varandra men kände att just flytti.se var mest förtroendegivande då de dels prismatchade andra hemsidor men även att de lovar offerter inom en timme. Förväntningarna möttes och jag anlitade en flyttfirma inklusive flyttstädning som jag blev otroligt nöjd med....

Patrik S
Skrev om Flytti.se

Smidig tjänst och riktigt duktiga killar som kom och hjälpte oss! Rekommenderas.

Andre M
Skrev om Flytti.se

Min upplevelse av tjänsten flytti.se är bra skulle jag säga. Jag fick snabb hjälp via chatten och flyttfirmorna kontaktade mig rätt så omgående. Flytten gjordes för drygt en vecka sedan och jag blev supernöjd!

Philip K
Skrev om Flytti.se

Så smidig och välbehövlig tjänst, underlättade mycket. Tackar så mycket för hjälpen!

Gabriel S
Skrev om Flytti.se

Väldigt bra bemötande och snabb service. Kommer definitivt rekommendera flytti!

Svar från Flytti.se

Vad glada vi blir av att du känner dig nöjd med vår snabba service. Varje rekommendation vidare är vi tacksamma för! Varma hälsningar, Teamet på flytti.se

Michael M
Skrev om Flytti.se

Riktigt bra plattform! Hela processen med flytten gick smidigt och bra. Vi är super nöjda!

Svar från Flytti.se

Tack för ditt omdöme, vad bra att flytten genomfördes smidigt och kul att du är nöjd! Varma hälsningar, Teamet på flytti.se

Jessica R
Skrev om Flytti.se

Jag använde Flytti.se för att boka min flytt, stort plus att det var ”användarvänligt” att använda appen. Allt gick smidigt från start till slut! Flyttfirman som kom var både effektiv och professionell. Kan varmt rekommendera Flytti.se

Svar från Flytti.se

Härligt att du tycker om vår webbapplikation. Kul att du vill rekommendera oss vidare! Varma hälsningar, Teamet på flytti.se

Kamran A
Skrev om Flytti.se

Jag anlitade Flytti för min senaste flytt, och jag kan inte vara mer nöjd med deras service. Från första kontakten var de professionella och lyhörda. De gav tydliga offerter och svarade snabbt på alla mina frågor. På flyttdagen kom teamet i tid och visade en imponerande arbetsmoral. De var effektiva och noggranna, vilket gjorde hela processen smidig. Jag uppskattade särskilt hur de hanterade mina ömtåliga saker med stor omsorg.

Svar från Flytti.se

Stort tack för att du tagit dig tiden och ge oss detta omdöme. Extra kul när våra anslutna flyttfirmor överträffar förväntningarna som när de hanterade dina ömtåliga möbler. Varma hälsningar, Teamet på flytti.se

Linda B
Skrev om Flytti.se

Jag har testat olika jämförelsesajter tidigare, men Flytti.se är överlägset bäst. Jag fick snabbt svar, ett superbra bemötande och en smidig flytt! Rekommenderas starkt. 🌟

Svar från Flytti.se

Det är otroligt värmande att läsa omdömen som dessa. Bemötande är för oss på flytti.se A och O. Att flytten gick smidigt till är även glädjande givetvis. Varmt välkommen att hitta tillbaka till vår hemsida inför nästa flytt! Varma hälsningar Team flytti.se

Taulant G
Skrev om Flytti.se

Enkelhet när det fungerar som bäst! Otroligt nöjd med hur snabbt allt gick från beställning till vald flyttfirma!

Svar från Flytti.se

För oss på flytti.se är enkelhet en av våra grundpelare som genomsyrar hela vår verksamhet. Kul att du är nöjd med flyttfirman du valt och att det gick snabbt och smidigt. Varma hälsningar Team flytti.se

Denniz S
Skrev om Flytti.se

Jag använde flytti inför min flytt, vilket visade sig vara ett utmärkt val. Inom kort tid fick jag tre olika offerter som varierade avsevärt både i pris och innehåll. Detta gav mig en bra överblick över alternativen på marknaden. Efter att ha valt det alternativ som passade mig bäst, genomfördes flytten smidigt och effektivt. Hela processen, från jämförelse via flytti till genomförd flytt, fungerade felfritt och överträffade mina förväntningar.

Svar från Flytti.se

Vi på flytti.se är otroligt glada över att läsa vårt första omdöme. Inte nog med att det är vårt första omdöme får vi dessa fina ord presenterade till oss. Vårt mål är att du som kund ska känna dig nöjd och tillfreds med tjänsterna vi erbjuder. Kul att du känner att vi levererat över dina förväntningar. Vi ser fram emot att hjälpa dig även i nästa flytt! Varma hälsningar Team flytti.se