Flyttjakt AB

Flyttjakt AB

www.flyttjakt.nu
4.2

Behöver du flytthjälp? Flyttjakt.nu är en offertförfrågningstjänst som hjälper dig att jämföra offerter från flyttfirmor runt om i hela Sverige. Lämna en offertförfrågan via vår tjänst och jämför sedan de offerter du får direkt till din e-post, gratis och utan att binda dig. Speciellt vid populära flyttdagar kan det vara svårt...

6 omdömen om Flyttjakt AB

Pirkko D
Skrev om Flyttjakt AB

Blev bra bemött av Flyttjakt AB. Mina förväntningar bestod i hur seriös en flyttfirma verkade vara, recensioner, kostnad. I det stora hela är min upplevelse bra och att Flyttjakt AB finns, så man själv kan titta och välja det som passar. Jag valde Norrlands Express då.jag flyttade från Umeå till Boden.

Svar från Flyttjakt AB

Tack för ditt omdöme, Pirkko! Kul att du hittade en lämplig flyttfirma vis oss :)

Veronica S
Skrev om Flyttjakt AB

Fick svar från några flyttfirmor och valde en som det fungerade perfekt med. Tack för hjälpen.

Svar från Flyttjakt AB

Tack så mycket för ditt omdöme, Veronica!

Klaus K
Skrev om Flyttjakt AB

Testade flyttjakt för att få fler bud och det fick jag. Det billigaste budet genom er var 2,3 gånger högre än det bud jag hittade på mitt första försök själv. Drt dyraste var 7 ggr högre

Svar från Flyttjakt AB

Hej Klaus, tack för din feedback! Vi beklagar att våra offerter inte matchade dina förväntningar denna gång. Vårt mål är att erbjuda våra kunder flera offerter att jämföra så att de ska kunna fatta ett beslut baserat på faktorer som bland annat flyttfirmornas omdömen, tillgänglighet på flyttdagen, utbud av tjänster samt pris. Vi hoppas att de offerter du fick gav en tydlig bild över dessa faktorer och att de hjälpte dig i ditt val av flyttfirma.

Ann-sofie S
Skrev om Flyttjakt AB

Absolut bästa flyttfirman. God valuta för pengarna med erfarna flyttarbetare.

Svar från Flyttjakt AB

Tack för ditt omdöme Ann-Sofie! Det gör oss glada att du hittade en så bra flyttfirma via oss!

Emma J
Skrev om Flyttjakt AB

Hottade bra firma med hjälp av flyttjakt. Nöjd.

Svar från Flyttjakt AB

Tack Emma! Det glädjer oss att du är nöjd med tjänsten!

Elisabeth S
Skrev om Flyttjakt AB

Snabb och smidigt med jämförelse, lätt att hantera efter offerterna

Svar från Flyttjakt AB

Tack för ditt omdöme Elisabeth! Det glädjer oss att du är nöjd med tjänsten!