Happibox Sverige AB

4.3

12 omdömen om Happibox Sverige AB

Anna T
Skrev om Happibox Sverige AB

Perfekt! Mycket nöjd kund. Snabb leverans.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Barbro S
Skrev om Happibox Sverige AB

Boxen har inte kommit fram ännu 🤨

Svar från Happibox Sverige AB

Hej Barbro. Vad tråkigt att höra. Du beställde den 19 juni och den skickades direkt. Tyvärr verkar det ha varit någon försening vid Hallsberg brevterminal den 20 juni och sen kom midsommar. Vi beklagar detta.

Paula S
Skrev om Happibox Sverige AB

Snabb leverans , fina gåvor man kan beställa till någon man vill vara extra snäll mot. Kommer ända fram till dörren paketet så kan ju inte bli bättre:)

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 482 omdömen 4.6 av 482 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt mysigt ställe! Personalen var tillmötesgående och försökte alltid lösa allt. Rent och fräscht. Vissa rum hade några år på nacken m

Maria Theresé B Maria Theresé B
Ulf E
Skrev om Happibox Sverige AB

Snabb leverans, bra utbud. Korten som följer med min personliga hälsning anpassas så fint och bra + för att man kan ladda upp sitt egna foto också👌🏻

Annika B
Skrev om Happibox Sverige AB

Best av alkt att nu skankt till barncancer fonden

Lilly H
Skrev om Happibox Sverige AB

Blev otroligt nöjd med mina årders härifrån 😊

Rasmus N
Skrev om Happibox Sverige AB

När jag beställde från Happibox blev jag bemött med respekt och en professionell anda, det märks verkligen att företaget vill det bästa för sina kunder. Komtaktuppgidter finns tydligt på hemsidan, och om man har minsta fråga kan man höra av sig där. De svarar extremt snabbt. När jag beställde en box till min sambo så hade jag förväntningarna att informationen om boxarna skulle vara så uppriktiga som möjligt, vilket de även var. De beskriver exakt vad som finns i lådorna, och dessutom får man även skicka en hälsning till...

Andreas D
Skrev om Happibox Sverige AB

Bra bemöttande och snabb återkoppling Snabb leverans.

Sanna N
Skrev om Happibox Sverige AB

Snabb leverans och fint litet paket. Rekommenderar starkt

Anneli L
Skrev om Happibox Sverige AB

Hej! Beställde igår o fick idag, sååå snabb o säker leverans. De måste jag verkligen ge er ett STORT PLUS för. Beställde ju i god tid till en kommande födelsedag, så kan ju inte öppna o bedöma den så sett. Beställde presentbox, kryddor o såser. O ska bli kul att smaka sen. Tack för så snabb leverans o trevlig midsommar💐 Mvh/Anneli

Göran L
Skrev om Happibox Sverige AB

Vad är happibox? Vad för tjänst utför ni?

Mats S

Kanon bra. + snabb frakt. Rekommenderar+++

Svar från Happibox Sverige AB

Tack Mats för ditt fina omdöme. Önskar dig en fin sommar. / Pernilla - Happibox.se