Jb Flytt & Städ AB

24 omdömen om Jb Flytt & Städ AB

Sedan starten hos Reco 2024

Elin L
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Snabba och inga konstigheter!

Hej Elin Tack för din fina kommentar, vi är väldigt glada för din omdömen Amer

Ania F
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Utmärkt service, snabb, städad, mycket trevliga personalen och värd priser. Jag rekommenderar dem för säkrare flyttning.

Hej Ania Tack för din fina kommentar, vi är väldigt glada för din omdömen Amer

Ruth S
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Oseriöst företag! Hade bokat flyttstädning en månad i förväg ändå dök de inte upp på avtalad tid. Fick vänta tre dagar utan att de utförde städningen som de lovade att göra. Fick anlita annan städfirma själv eftersom jag var orolig över att lägenheten inte skulle hinnas städas innan de nya ägarna skulle flytta in i min lägenhet. Det kostade mig extra eftersom det då blev ett akut jobb, vilket JB Flytt isf rimligen borde betala mig för, vilket de inte vill göra! Dessutom har de mage att skicka en faktura på flyttstädningen...

Eva E
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Jag köpte flytt av JB . Nöjd med hur uppdraget genomfördes Och hur jag blev bemött med respekt.

Hej Eva E Tack för din fina kommentar, vi är väldigt glada för din omdömen Amer

Elahe H
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

De håller inte sitt löfte och höjer priset mitt i arbetet och lämnar jobbet halvfärdigt. Jag var inte alls nöjd.

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hej Elahe H Vi beklagar vad som hände med dig. Vi ber dig kontakta oss för att lösa ditt problem MVH Amer

First-Name L
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Tyvärr blev städningen av lägenheten underkänd av hyresvärden och en månad senare fick jag betala nästan 2000kr som avgift pga dålig städning. Jb Flytt & Städ erbjuder 14 dagar garanti där de kan städa om ifall hyresvärden inte godkänner, dock hade de inte lämnat sin information efter städningen. Detta gör att hyresvärden tror att jag (hyresgästen) har städat själv och inte ett företag, de skickar därför avgiften till mig. JB flytt & Städ lämnade inte sin information efter städningen i lägenheten, därför kommer de...

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hej First-Name L Vi beklagar vad som hände med dig. Vi ber dig kontakta oss för att lösa ditt problem MVH Amer

Annika B
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Jag köpte både flytt och städ. De var svåra att nå efter bokningen. Fick påminna om att leverera kartonger. De var en timme sena på flyttdagen. En taklampa gick sönder, plast att svepa möbler saknades i lastbilen så flera ljusa möbler fick smutsiga fingeravtryck. Inga bärselen användes trots tunga möbler. De kämpade på både med möbler och kartonger och hade jobbat sent kvällen innan och hade ännu ett uppdrag efter mitt samma kväll. Klart de var trötta stackrarna! Städdatumet missuppfattades och blev framflyttat...

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hej Annika B Vi beklagar vad som hände med dig. Vi ber dig kontakta oss för att lösa ditt problem MVH Amer

Anne-Charlotte D
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Väl utförd flytt, smidigt, bra kommunikation, allt flöt bra.

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hej Anne-Charlotte Tack för din fina kommentar, vi är väldigt glada för din omdömen Amer

Ayan M
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Jag fick hjälp med flytt av hela bohaget samt flyttstäd. De är två grabbarna som hjälpte oss var guldvärda! Helt otroligt bemötande, lyssnade in våra önskemål och var professionella! Vi upplever att dem hjälpte oss med mer än vad vi hade förväntat oss, vi sökte efter någon som hjälper till att flytta men dem hjälpte oss att komma iordning i vårt nya hem. Grabbarna underlättade hela flytten för oss och vi är otroligt tacksamma !

Hej Ayan Tack för din fina kommentar, vi är väldigt glada för din omdömen Amer

Alexej B
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Mycket trevlig och professionell personal, erfarna och flexibla. Bra attityd även vid oväntade problem. 10 av 10 flyttlådor

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hej Alexej Tack för din fina kommentar, vi är väldigt glada för din omdömen Amer

Jenny Eva Maria N
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Punktliga och trevliga, ställde upp 100%.

Hej Jenny Tack för din fina kommentar, vi är väldigt glada för din omdömen Amer

Ekaryd147 E
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Snäll och noggrann. Jag är nöjd

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hej Ekaryd Tack för din fina kommentar, vi är väldigt glada för din omdömen Amer

Per U
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Bra och trevliga. Försökte ringa då de kom lite sent men ingen som kunde svara på Jc. Men sen jobbade de på.

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hej Per Tack för din fina kommentar, vi är väldigt glada för din omdömen vi hade lite problem med mobilen vi har fixat den så du är välkommen igen så svarar jag direkt MVH Amer

Sajid A
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

This was a nice service. The guys who came for moving were very friendly

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hello Sajid Thank you for your nice comment, we are very happy for your review Amer

Samer A
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Skulle verkligen rekommendera denna flyttfirma, väldigt noggranna och professionellt jobb. Det som sågs omöjligt att bära upp kom upp i lägenheten utan några som helst problem eller skador. Personalen var väldigt trevlig och mottagliga. Rekommenderar starkt!

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hej samer Tack för din fina kommentar, vi är väldigt glada för din omdömen Amer

Camilla H
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Bokade flytt och städ av gamla bostaden. Nyanlagd gräsmatta blev sönderkörd på nya adressen. Flyttkillarna trevliga men hade inte ens en pirra att tillgå. Städen var icke godkänd an nya köparna. Slarvigt utfört och de hade inte med sig ngn trappstege, så ingenting över dit de kunde nå blev städat. Försökt reklamera. Inget svar. Fått samma räkning 3 gånger, trots att jag betalt den första. Kanhända en hel del missförstånd fanns på grund av språkkompetensbrist..

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hej Camilla Vi beklagar vad som hände med dig. Vi ber dig kontakta oss för att lösa ditt problem MVH Amer

Susanne M
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Köpte tjänsten "flytthjälp" och är mycket nöjd. Personalen som kom hade ett väldigt fint bemötande, har varit trevlig och hjälpsam. De uppfyllde mina förväntningar och jag kan varmt rekommenderar JB Flytt och Städ AB!

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hej Susanne Tack för din fina kommentar, vi är väldigt glada för din omdömen Amer

Gunhild Ö
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

De tappade bort min dammsugare, packade hissen för full så att den fastnade och jag fick därmed flytta det sista. Skickade dessutom flertalet fakturor trots att jag redan betalat direkt på plats.

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hej Gunhild Vi beklagar vad som hände med dig. Vi ber dig kontakta oss för att lösa ditt problem MVH Amer

Zandra A
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Flyttkörning möbler mm till ny lägenhet. Trevligt bemötande och tydlig information vid både beställningen och av killarna vid själva flytten. Allt gick över förväntan. Prisvärt och lättsamt. Fick dock i efterhand ny faktura trots att tjänsten betalades direkt. Men det klarades upp.

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hej Zandra Tack för din fina kommentar, vi är väldigt glada för din omdömen Amer

Josephine N
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Oj oj, för din egen skull både mentalt och ekonomiskt, välj inte JB Flytt och Städ. Dom utförde halva jobbet (1 av 2 offerter) och ville ändå ha betalt för båda och har jagat mig i månader trots bestriden faktura. Jag fick boka ny firma för andra halvan av flytten, det blev en dyr historia

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hej Josephine Vi beklagar vad som hände med dig. Vi ber dig kontakta oss för att lösa ditt problem MVH Amer

Thomas E
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Snabb respons och proffesionellt bemötande, leveranstider hölls trots en flytt från Uppsala till Sicilien.

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hej Thomas Tack för din fina kommentar, vi är väldigt glada för din omdömen Amer

Josefine K
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Dem sa att dem skulle komma kl 9 på morgonen. Dem kom kl 14. Vid telefonkontakt sa dem att det var ok att jag tog min flytt på faktura. Sedan strax innan dem skulle anlända med flyttlasset sa dem att jag måste betala över 10.000 direkt annars kör dem tillbaka mina saker o jag får betala dubbelt. Vid telefonkontakt bekräftade dem att det var ok att jag tog det på faktura , trots min tidigare betalningsanmärkning, jag räknade då med det. Jag skulle aldrig rekomendera Jb flytt.

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hej Josefine Vi beklagar vad som hände med dig. Vi ber dig kontakta oss för att lösa ditt problem MVH Amer

Jennifer W
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

ANLITA INTE DETTA FÖRETAG! Bokade in flytthjälp samt städ. Hade mycket bra dialog med företaget via Mail till en början där allt verkade toppen. Bokade in en dag och tid för upphämtning av nyckel då vi inte skulle befinna oss på plats under flyttdagen. Dagen för upphämtning kommer men ingen dyker upp, får heller inte tag på företaget trots försök både via Mail och telefon. På flyttdagen har vi fortfarande inte hört något men har fått bekräftat att flytthjälp ska komma på bestämd dag så vi lägger ut nyckel. Flytthjälpen...

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hej Jennifer Vi beklagar vad som hände med dig. Vi ber dig kontakta oss för att lösa ditt problem Jag har försökt maila till dig och kontakta dig fick inte svar från dig så ring till kontoret jag komma svara på telefonen vi komma o lösa ditt problem MVH Amer

Malin Christina F
Skrev om Jb Flytt & Städ AB

Sjukt oseriöst företag som satte oss riktigt i klistret på vår flyttdag. Beställde flytthjälp genom att få offert som jag signerade. Dubbelkollade även genom att få bekräftelse på datum och tid på mail. Två dagar innan flytten ringde jag till och med och fick tiden bekräftad. När det var dags för flytt kom de inte och gick inte att få tag på på telefon. Boka inte flytt med detta företag!!!

Svar från Jb Flytt & Städ AB

Hej Malin Vi beklagar vad som hände med dig. Vi ber dig kontakta oss för att lösa ditt problem MVH Amer