Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv

Ring 0303-180 50 www.lansfast.se
4.5

Vi lotsar dig genom hela affären med fokus på trygghet och ekonomi i Kungälv, Marstrand, Ytterby, Romelanda och Tjuvkil. Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper...

10 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv

Kristina Ö

Vi anlitade Magnus för försäljning av vår bostadsrättsradhus i Kungälv. Han ingav stor förtroende, var saklig och mycket kompetent. Med professionell hjälp av honom längst hela processen, blev det en mycket lyckad försäljning. Vi kan varmt rekommendera honom.

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2229 omdömen 4.7 av 2229 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Maria L

Socialt begåvad och professionell. En mäklare med gott rykte.

Ingela k

Magnus hjälpte oss at sälja huset tidigare i somras. Han var hjälpsam kunnig och proffesionell i sitt uppörande. Dessutom fick vi bättre betalt för huset än vad vi hade väntat oss. Jag kan varmt rekomendera honom.

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 73 omdömen 4.7 av 73 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Sofie A

En seriös och kompetent fastighetsmäklare med utmärkta kunskaper om närområdet.

Representant för Länsförsäkringa gillar detta
gunnar m
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv

Lugn, saklig och mycket proffsig. Vi kan absolut rekommendera honom vidare!

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
4.8/5 i betyg av 1009 omdömen 4.8 av 1009 omdömen

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.

gunnar m

Sympatisk, professionell

Maj-Britt A

En mycket duktig och pålitlig mäklare.Den gamla stammen som man kan lita på.

Representant för Länsförsäkringa gillar detta
Dennis B
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungälv

Dennis B

Han var trevlig, seriös höll vad han lovade. Behandlade både köpare och säljare med respekt. Denna mäklare kommer vi och rekomendera till andra.

Fredrik H

Magnus Abrahamsson är en mycket kunnig, ärlig och förtroende-ingivande person som tar sitt arbete och sina kunder på största allvar. Han visade under vår försäljning av huset att han har stort kunnande inom både byggteknik och försäljningsteknik. Han var sedan väldigt kunnig och behjälplig inom juridik samt skattefrågor när det var dags för deklaration.