MOHV Kungälv

MOHV Kungälv

Välkommen till MOHV Kungälv! Letar du efter bostad i Kungälv, Komarken, Ängegärde, Munkegärde, Stubberöd, Rollsbo, Vedbacka, Ale, Goddered eller Tunge med omnejd? Våra mäklare på MOHV Kungälv har god lokalkännedom kring hela Kungälv kommun och kan hjälpa dig med ditt livs största affär. Anlita en kunnig mäklare med koll...

10 omdömen om MOHV Kungälv

Malisa J
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Vi var väldigt nöjda med bemötandet och arbetet Daniel la ner för att få sålt vår bostad. Kommunikationen gick smidigt och han var tillgänglig och svarade snabbt på dem frågor vi hade. Vi kommer att rekommendera honom som mäklare till andra vi känner när det är dax för dem att sälja sin bostad.

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Irina S
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Var på visning med en kompis och vi båda fick ett väldigt seriöst intryck av Daniel. Han var väldigt rak, vilseledde inte och lät oss verkligen ta vår tid för att titta runt. Precis vad en vill som spekulant! Under budgivningen så stod han upp för säljarna så gott som möjligt, fast i slutändan så fanns det inga andra budgivare. Hade gärna rekommenderat eller anlitat honom själv.

Carina Marie Ann J
Sålde sin stuga med hjälp av

Linus Eldståhl är mycket välkomnande, trevlig, proffsig, serviceinriktad, lyhörd, ambitiös, strukturerad, hjälpsam och engagerad. Bra kommunikation och upplägg. Återkopplade löpande under hela processen. Lätt att få tag på. Svarade snabbt både via telefon och mail. Gott stöd och goda råd genom hela försäljningsprocessen. Fantastiskt arbete på kort tid. Mina förväntningar uppfylldes mer än förväntat. Grym mäklare som rekommenderas varmt. Tusen tack för att du varit min mäklare. Mvh Carina

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2213 omdömen 4.7 av 2213 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Eric Warren Z
Sålde sitt hus med hjälp av

Daniel är väldigt proffsig. Han lyssnade på våra tankar och delade med sig vänligt av sina expertkunskaper. Han underlättade verkligen hela försäljningsprocessen för oss, även i en fallande marknad. Rekommenderas väldigt varmt!

Susanne P
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Väldigt lätt att prata med. Bjuder på dig själv. Han har ingett förtroende. Jag är nöjd.

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
4.8/5 i betyg av 999 omdömen 4.8 av 999 omdömen

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.

Allan S
Skrev om MOHV Kungälv

Valde mellan några mäklare, Daniel verkade bra då vi fick BRA kontakt direkt, och det har jag inte ångrat på, det visade sig att han är både lättsam, reko, effektiv och professionell! Går alltid att få kontakt med och är väldigt snabb med uppdateringar om läget! Har han inte tid så tar han sig tid! Bästa försäljaren nånsin!!! Skulle absolut anlita honom igen!!!!

Daniel E gillar detta
Eva Margareta M
Sålde sitt hus med hjälp av

Fick ett väldigt gott intryck av Daniel vid första mötet, han är proffsig som mäklare. Daniel har ett gott bemötande och har alltid varit tillgänglig när jag haft frågor, dag som kvällstid. Kan verkligen varmt rekommendera honom som mäklare, då han är både kunnig, effektiv och reko! Dessutom är han en mycket omtänksam kille. Margareta Mione

Leif H
Köpte sitt hus med hjälp av

Har både köp och sålt av Daniel Enlund på MOHV. Proffsiga och trevligt bemötande. Svarar snabbt både på telefon, sms och mail. Bra informativa skrivningar där han går igenom kontrakten noga. Väldigt hjälpsam vid både köp och försäljning.

Mona-Lisa R
Kungälv

I valet mellan 3 st mäklare valde jag Daniel för hans trevliga, personliga och professionella bemötande. Daniel har under hela försäljningstiden hållit mig informerad och varit tillgänglig för mej att nå. Styling av lägenheten förmedlades av Daniel och blev perfekt, liksom den broschyr som han tog fram. Daniel har med andra ord helt uppfyllt mina förväntningar i alla avseenden och jag skulle definitivt anlita honom vid en ny försäljning.

Lena J
Kungälv

Väldigt förtroendeingivande, professionellt bemötande, tydlig information, och snabba svar och och samtidigt med en personlig omsorg, väldigt trevlig! Lena Johansson