Jonas Ericsson

Jonas Ericsson

Jonas Ericsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Jonas Ericsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Jonas Ericsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Ericsson har haft 21 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-04

39 omdömen om Jonas Ericsson

Sedan starten hos Reco 2024
Therése L
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Sundholmen

Jonas har på alla sätt levt upp till våra förväntningar! Han är så proffsig, kunde svara på alla våra frågor. Han ingav mej en trygg känsla. Man behöver ju en proffsig vägledning i ett sånt här ärende, dessutom är det ju mycket känslor inblandade med tanke på att vi bott på Sundholmen i närmare 53 år! Jonas är rutinerad vid planering och genomförande av foton på fastigheten, formulering vid presentationen av huset, tomten och ön. Han lät oss ta del av allt detta innan annonsering så att vi fick möjlighet att kommentera...

Svar från Jonas Ericsson

Tusen tack för fina ord Therese. Så roligt att kunna hjälpa till och att alla blir nöjda. / Jonas

Torgny L
Sundholmen

Vi har blivit trevligt och professionellt bemötta av Jonas Ericsson varje gång vi träffat honom. Han har visat stor kunskap om marknaden och ganska pricksäkra prognoser om ett tänkbart försäljningspris efter förslag på olika eventuella förbättrande åtgärder på byggnader och mark. Med hänsyn till att jag Torgny, av fysiska skäl inte kunnat vistas på fastigheten under mer än 10 år och min syster inte kunnat vidta underhåll, röjning på tomten mm och endast vid några tillfällen vistats där under längre sammanhängande perioder...

Svar från Jonas Ericsson

Tack själv Torgny. Så fint att jag har kunnat hjälpa er med försäljningen. / Jonas

Camilla Helena S
Salnö

Jonas är profissionell och kunnig. Han har hjälpt oss med allt runt försäljningen av vårtlandställe. Rekommenderas varmt. Camilla Schank

Tusen tack Camilla!! Ett nöje att hjälpa till. / Jonas

Frida O
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Sundholmen

Trevlig, proffsig och tydlig!

Då säger jag detsamma till dig Frida! Så himla skoj att allt gick vägen/ Jonas

Peter S
Salnö

Kuning och trevlig samt uthållig.

Svar från Jonas Ericsson

Haha, ja den där tog oss lite tid Peter. Men kul har det varit. Tack för förtroendet/ Jonas

Emily Joanna H
Köpte en tomt med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Björnö

Jonas Ericsson är ambitiös och har alltid ett proffsigt bemötande samtidigt som han gör det med ett leende på läpparna. Väldigt trevlig och genuint intresserad av att det ska bli korrekt och är noggrann. Påläst och intresserad av att sin kund ska få ut det bästa av sitt köp. Har alltid svarat direkt vid frågor och följer upp om det är något frågetecken. Vi rekommenderar Jonas till nya köpare och säljare! Har bara varma rekommendationer att ge och vi är så nöjda med Jonas som mäklare.

Svar från Jonas Ericsson

Tack för fina ord Emily. Jag säger detsamma :-)

Monica F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Centralt

Jag är jättenöjd med Jonas. Han gjorde ett bra jobb. Han är kunnig, saklig, trevlig och bra på alla sätt. Jag är väldigt glad att vi fick honom som mäklare. Superhärlig person. Monica

Tusen tack Monica! Så fint att få hjälpa er. Vi ses :-) / Jonas

Cyrus S
Björnövik

jonas är i första hand en kompetent ansvarful och kunnigt mäklare, samt en trvligt, good medmäniniska och bra Kompis.

Svar från Jonas Ericsson

Tack Cyrus, detsamma till dig och din fru

Rachel B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Björnövik

We are so pleased to have Jonas as our broker. He has made the process of buying a house easy and enjoyable for us. We highly recommend him.

Svar från Jonas Ericsson

Thank you so much for kind words. It was a privilege to help you finding your new house in Norrtälje. See you soon :-)

Annika S
Herräng

Engagerad och kompetent! Hela affären gick mycket smidigt!

Tack Annika! Det kändes så himla bra på alla sätt. Kul! Allt gott/ Jonas