Reco logotype För företag

Mariebergs Brasvärme AB

4.4
98%
Mycket Bra

Mariebergs Kakelugnsmakeri AB grundades på 1980-talet av Lars Berndtsson för att rädda vackra antika kakelugnar från rivningsraseriet i stadskärnorna. Idag kombinerar vi traditionellt hantverk med moderna lösningar och erbjuder ett brett sortiment av vedspisar, kaminer, specialdesignade spisar, solcellspaneler och eldstadstillbehör....

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Trevligt bemötande av både kvinnan som hjälpte oss i butiken och sedan mannen som skötte själva köpet. Allt gick mycket smidigt och bra!

Mariebergs Brasvärme & Solenergi Sollentuna

Mycket trevligt och bra bemötande genom hela processen. Bra uppdatering via mail och sms under projektet.

Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Mycket bra service med trevligt bemötande av alla inblandade . Ole gjorde ett skickligt arbete med att installera kamin och braskasset.Kan varmt rekommendera dem.

Mariebergs Brasvärme & Solenergi Sollentuna

Väldigt professionell hjälp av säljare med diskussioner runt olika lösningar och alternativ. Vi har ett gammalt hus som kan ha dolda överraskningar så vi ville ha hembesök för extra koll och för att få en så realistisk offert som möjligt. Denna efteråt visade sig stämma exakt sånär som på en löpande timmes extra jobb för oförutsedda problem. Själva Installationen gjordes på två dagar, och var otroligt proffsigt genomförd. Dessutom bättre städat efteråt än det var när dom kom. Det är kanske möjligt att det går att hitta en billigare firma, vet inte, vi kollade aldrig. Det kändes så bra från start så det var aldrig aktuellt att leta efter någon annan.

Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Våra butiker

7 butiker tillgängliga hos Reco

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.