Reco logotype För företag

Reco logotype

16 176

96%
Mycket Bra

MOHV är ett modernt och nytänkande företag som arbetar med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Vi arbetar på en utmanande bostadsmarknad, med ett stort utbud av både bostäder till salu och mäklarfirmor, vilket ökar incitamenten för våra kunder att söka sig till ett företag med en stark profil, bred marknadsföring och...

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Angelica Engman

Angelica är en otroligt positiv och glad person. Vi har varit mycket nöjda med henne både när vi köpte ett hus och när vi sålde vår lägenhet med hennes hjälp. Hon lyckades till och med rädda en affär som var nära att falla igenom. Angelica är alltid snabb med återkoppling och svarar på alla våra frågor, vilket gör att vi känt oss trygga genom hela processen. Hon är mycket kunnig inom sitt område och vi uppskattade att hon aldrig var påträngande. Vi kände oss verkligen bekväma med att göra affär med henne.

Linnea Westlander

Linnea är otroligt engagerad och professionell. Hjälpsam speciellt när stressen tog över. Lätt att nå och prata med. Kan värmt rekommendera Linnea.

Vera Safi

Vera hjälpte oss med lägenhetsförsäljning. Från första mötet kändes det super bra med henne, med hennes trevligt bemötande samt med hennes kompetens. Under hela processen var hon tillgänglig, lyhörd och hjälpsam. Lägenheten såldes inom.några dagar efter första visningen. Jag rekommenderar henne stark om ni vill sälja snabb och för bra pengarna.

First-Name L

Sålde en bostadsrätt med hjälp av Vera Safi, en del av MOHV Täby

Lovisa Ek

Lovisa är proffesionell, driven och enkel att ha att göra med. Hon skötte försäljning smidigt och snabbt.

Monika Söderström

Driftigt, kunnig och hjälpsam.Rekommenderar verkligen Monika

Angelica Engman

Linnea Westlander

Det här säger kunderna

26 kontor tillgängliga hos Reco

Gävleborg 1 Halland 3 Jönköping 1 Norrbotten 1 Skåne 7 Stockholms län 8 Uppsala 1 Västerbotten 2 Västra Götaland 2

MOHV Halmstad

MOHV Mölndal

4.4
Låg

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.