Agilokliniken - City

Agilokliniken - City

En del av Agilokliniken agilokliniken.se
  • BadgeElevenYears

Välkommen till oss på Agilokliniken City! Vi som jobbar här är utbildade sjukgymnaster, naprapater och kiropraktor som brinner för att minska dina muskel och ledbesvär. Ett mål vi har är att alltid hålla oss uppdaterade och ha koll på den senaste forskningen och tekniken. Vi använder dessutom traditionella metoder som massage...

937 omdömen om Agilokliniken - City

Sedan starten hos Reco 2015

Gunilla W
Skrev om Agilokliniken - City

Fint bemötande. Var hos sjukgymnast.

Stiven P
Skrev om Agilokliniken - City

Fick behandling hos Kjell Gottling som var väldigt lyhörd och lyssnade på mina problem med höften som jag har haft i några veckor. Har varit på två besök och det har verkligen lättat och blivit bättre. Inför andra besöket hade jag tagit fel på tiden och fick en ny tid samma dag genom att Kjell ringde tillbaka för att höra sig för. 100% bra bemötande och behandling. Kan starkt rekommendera att ni går till Kjell. Tack Agilokliniken för ett oerhört proffsigt och bra bemötande!

Mattias D
Skrev om Agilokliniken - City

Trevlig omtänksam personal som tar tid att lyssna.Och komma med tips och råd hur man blir bra

Eva S

Väldigt hjälpsamma och professionella

Charlotte W
Skrev om Agilokliniken - City

Agilo-kliniken gör mig aldrig besviken. Kunniga och tillmötesgående personal.

Per S
Skrev om Agilokliniken - City

Har alltid fått snabb och proffsig naprapathjälp

Kerstin Knutsdotter B
Skrev om Agilokliniken - City

Jag har alltid haft en positiv upplevelse när jag besökt Agilokliniken

Ivan D
Skrev om Agilokliniken - City

Flexibla i att boka en tid med kort varsel, trevligt bemötande, proffsig analys och behandling som fungerade mycket bra. Det enda jag vill klaga på är att jag har fått flera påminnelsemail om att fylla i en hälsodeklaration inför besöket, men det har jag redan gjort och besöket har redan varit.

Kristina Therese L
Skrev om Agilokliniken - City

Trevligt bemötande och förtroende ingivande rehabtips för stukad fot.

Håkan L
Skrev om Agilokliniken - City

Mycket seriöst. Bemötande, undersökning och journal för att gå vidare

Annika L
Skrev om Agilokliniken - City

Naprapaten lyssnade på mig, testade olika behandlingar och uteslöt vissa "fel". Han förklarade väl vad han gjorde och varför. Jag fick stort förtroende för honom och att han var väl utbildad och hängde med i ny utveckling inom området.

Yvonne A
Skrev om Agilokliniken - City

Trevlig personal men lyckades inte ge mig någon hjälp

Therese C
Skrev om Agilokliniken - City

Det kändes som att personalen saknade djupare kunskap. De endast bekräftade vad jag sa och ändrade sig när jag ifrågasatte rekommendationerna. Jag hade önskat bli bemött som har mer än bara den mest grundläggande informationen som man lätt kan hitta på nätet.

Jimmie R
Skrev om Agilokliniken - City

Bemötande har alltid varit mycket trevligt och professionellt. Min fysioterapeut har jobbat konsekvent med mina besvär och föreslagit andra terapeuter för besvär som hen trodde kunde hjälpas med deras kompetens och erfarenhet istället. Jag är mycket nöjd med upplevelsen - även om symtomen är inte helt avhjälpte ännu.

Ali A
Skrev om Agilokliniken - City

Ett företag med högt kompetens

Lars Ö
Skrev om Agilokliniken - City

Proffsigt och bra. Centralt och tillgängligt. Trevliga personer som jobbar där.

Ann-charlotte E
Skrev om Agilokliniken - City

Jag blev fördomsfullt och respektlöst bemött inne i behandlingsrummet av en av behandlarna! Jag kan inte rekomendera Agilokliniken-city

Matthew S
Skrev om Agilokliniken - City

professionell, empatisk, effektiv, välutbildad och utrustad

Jonas F
Skrev om Agilokliniken - City

Enkelt och smidigt att boka tid, som alltid mycket bra bemötande och kunnig personal. Återkommer regelbundet och känner mig som en ny människa efter varje besök :-)

Åsa L

Allt fungerar jättebra. Har inget att klaga på 😊

Ulf Å
Skrev om Agilokliniken - City

Väldigt trevlig personal med otrolig kompetens.

Judith Catherine B
Skrev om Agilokliniken - City

Mycket god tillgänglighet och professionellt bemötande

Kristine W
Skrev om Agilokliniken - City

Missnöjd med bemötandet. Bytte klinik. Oengagerad Fysio.

Kristine W
Skrev om Agilokliniken - City

Efter två behandlingar vänder jag mig någon annanstans. Fortfarande inte ordentligt undersökt. Ointresserad Fysio.

Johan S
Skrev om Agilokliniken - City

Som alltid ett bra bemötande och mycket bra behandling!

Stefan O
Skrev om Agilokliniken - City

Mycket trevligt bemötande o kunnig

Max L
Skrev om Agilokliniken - City

Fantastiskt, grymt bra. Jonas Wirström är en stjärna.

Lola G
Skrev om Agilokliniken - City

Väldigt professionellt och kunnigt. Fick svar på alla frågor och väg framåt.

Anna A
Skrev om Agilokliniken - City

Trevligt, engagerat och proffsigt bemötande.

Cairistiona Elizabeth S
Skrev om Agilokliniken - City

The physiotherapists I have seen have been very knowledgeable and helpful, they have provided laser treatment in clinic and recommended an exercise programme to work on at home to help get me back on my feet as quickly as possible. I have noticed a quick improvement in my mobility and flexibility, and believe this is down to the service provided at Agilo Clinic. I have removed -1 rating as I have had a consistent problem with the booking system online. When trying to sign up for repeat sessions online there does not appear...

Erik N
Skrev om Agilokliniken - City

Jag har gått till Agilo för olika besvär under många år och har bara positiva saker att säga. Det finns nästan alltid tider, behandlingarna är bra och bemötandet ännu bättre.

Agneta Christina W
Skrev om Agilokliniken - City

Fint bemötande, bra behandling och uppföljning. Väldigt nöjd med gott omhändertagande för mina axelproblem

Gunnar Å

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxcccc

Rick Peter L
Skrev om Agilokliniken - City

Alltid ett vänligt bemötande. Aldrig sena till min avtalade tid.

Johanna H
Skrev om Agilokliniken - City

Bra bemötande och inlyssnande av mina symptom. Snabb hjälp.

Mimmi B
Skrev om Agilokliniken - City

Jag har träffat flera på Agilokliniken City och är mycket nöjd med deras bemötande och kunnighet.

Pia W
Skrev om Agilokliniken - City

Blir mycket väl behandlad. Professionellt bemötande och mycket god behandling.

Mona B
Skrev om Agilokliniken - City

Bra bemötande! Tidigare massage har varit fantastiskt men denna gång kändes massagen mer som en uppvärmning av huden. Inte värt nästan 1000kr. Allt beror väl på vem man får som massör.

Erik S
Skrev om Agilokliniken - City

Proffsigt bemötande och kunnig naprapat

Patrick T
Skrev om Agilokliniken - City

Kristoffer är en riktig stjärna. Han är inte bara bra på sitt jobb utan en fantastisk trevlig och inhörande person. Jag kan verkligen rekomendera Kristoffer till alla som söker en utmärkt naprapat. MVH Patrick

Per R
Skrev om Agilokliniken - City

Mycket proffsigt bemötande och behandling!

Jonas E
Skrev om Agilokliniken - City

Bosse var superbra, förklarade mitt problem tydligt och visade mig bra övningar.

Michael
Skrev om Agilokliniken - City

Så bra personal... alltid enklare att boka och få hjälp!

Charlotta N
Skrev om Agilokliniken - City

Superlätt och snabbt att få tid. Väldigt professionellt omhändertagande med grundlig undersökning och tydlig plan för rehabilitering.

Robert B
Skrev om Agilokliniken - City

Mycket kunnig och trevlig personal.

Lina S
Skrev om Agilokliniken - City

Skickliga, kunniga och tillgängliga behandlare, fina lokaler med modern utrustning. Bättre läge kan man inte tänka sig. Jag har haft olika behandlare och alltid blivit engagerat och proffsigt bemött.

Sebastian B
Skrev om Agilokliniken - City

Bra bemötande, behandling och övningar

Anna L
Skrev om Agilokliniken - City

Högt engagemang och kompetens!

Mikaela N
Skrev om Agilokliniken - City

Toppenbra och proffsigt bemötande! Bra genomgång och pedagogiskt förklarande av Kristoffer.

Niclas N
Skrev om Agilokliniken - City

Jag har fått mycket proffsig hjälp med de problem jag haft och dessutom av väldigt trevliga fysioterapeuter. När någon blev sjuk pusslade de febrilt för att jag skulle få en ny tid med så kort varsel som möjligt o.s.v.. Bara gott att säga med andra ord!