Värsta jag varit med om kundservice under all kritik, goodwill absolut noll. Hämtar bilen i morgon transporterar den till annan verkstad
Din Bil Sverige AB
5 omdömen om Din Bil Sverige AB
Grymt bra service!! Kan inte bli bättre när man verkligen behöver duktig kompetens för avancerad felsökning. Löser problemen genom lämpli
Din bil Sverige AB har som policy att betalningsvillkor om 20 dagar gäller. Alla inom EU och Sverige strävar mot 3O dagar. Undvik dessa företag som har avvikande betalningsvillkor.
Besvarar aldrig samtal eller mail. När man kopplas till växeln slänger dom på luren när man säger att man inte får något svar från någon. Fruktansvärt bolag. Rekommenderas ej till någon.
Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips
Köpte två nya bilar från Audi de senaste åren. Det här blev definitivt den sista. Audi Danderyd tar inget ansvar för kunden efter försäljning. Jag har fått flera fel på den senaste bilen där jag upplever ett tråkigt bemötande, samt noll koll på vad man ska göra för att åtgärda felen. Man hittar helt enkelt på massa ursäkter. Jag trodde jag köpte en kvalitetsbil med bästa service, men ack så fel jag hade!
Livsfarlig reparation Efter att i januari ha blivit påkörd på vänster flygel och framhjul bärgas min tjänstebil, en Passat, till VW Södertälje. Reparationen av den begränsade skadan tar hela 2 månader och jag hämtar ut den igen i början på mars. Några veckor senare, i mitten av april, kontaktar jag VW Södertälje då bilen är instabil vid inbromsning och acceleration. Jag påpekar att styrningen har reparerats nyligen och begär en kontroll men får ändå en verkstadstid först fyra veckor senare, i maj. En vecka innan...