Svarar inte på telefon då numren inte är korrekta och tar ungefär en vecka på sig att svara på email. Om de ens svarar överhuvudtaget. Bedrövligt.
KitchenAid
3 omdömen om KitchenAid
Jag har bett om en skruv till min kitchenaid. Det vill ha 1000 SEK, 800 KR för att jag måste skicka in maskinen för undersökning. Det enda jag vill ha är en liten j**la skruv som saknas på maskinen, garantin är ändå utgången. NOLL service, kasst bemötande och nästan omöjliga att få tag i
Generalagent för Kitchenaid i Sverige. NOLL service, ingen svarar i telefon (väntade 20 min), ingen hjälp, läste inte ens mailet jag skickade ordentligt. Jag bifogade bild och sökte hjälp med reservdel till min Kitchenaid Artisan köksmaskin. Blev hänvisad till återförsäljare där jag köpte min köksmaskin (det var i utlandet och långt från där jag bor så omöjligt för mig) Klassisk urdålig svensk service. Jag rekommenderar alla som behöver hjälp från Kitchenaid att att ringa till Kitchenaid London eller USA i stället.