Trevliga på telefon, men sen händer inte mycket. Fick fel lager levererade efter några veckors väntan. Reklamerade och skulle få nya skickade på en gång "de har vi på hyllan". Detta var i början eller mitten på oktober, faktura daterad 241017 kom, men inga lager. Har ringt ett flertal gånger och får alltid till svar att de inte vet vad som hänt, eller att de har mycket att göra med många leveranser, men de kan inte skynda på leveransen trots att det är de som skickat fel vara första gången. 241104 fick jag svaret att det...
Maskinexperten Scandinavia AB
7 omdömen om Maskinexperten Scandinavia AB
Hej Ylva. Tråkigt att läsa vad du skriver. Gällande din första order så har vi notering om otydliga maskinuppgifter men att då en reservdel i den ordern blev fel. Vi hjälpte till sedan att ta fram en korrekt igen efter letande efter dem uppgifter vi har och beställs då ifrån tillverkaren till din motor dvs inte taget ifrån oss och att det kan vara leveranstid som kan förekomma på motorkomponenter ibland exempel lager till motorn i ditt fall. Vi önskar att vi kan styra våra leverantörer och tillverkare mer men vi...
Beställde varan 22 september. Bekräftelse på att leveransen är slutbehandlad kom 2 oktober. Fakturan från dem kom 10 oktober men har ännu inte sett röken av leveransen. Vart i kontakt med Maskinexperten Scandinavia AB på telefon fyra gånger och svaret blir att leveransen kommer nästa vecka. Olika förklaringar varje gång om varför de inte kan leverera. Uppenbarligen ljuger de vilket inte går ihop med det seriösa företag man vill framställa sig som. Nu svarar de inte på ordinarie telefonnummer längre men det går att ringa...
Hej Agne. Ser ditt omdöme. Tråkigt att du skriver detta om oss. Det är tyvärr alltid dem fåtal negativa som syns och inte dem över 1500 - 2500 ordrar som vi skickar ut årligen som är utan problem och missnöjen. Håller helt med att leveranser kan strula påvägen och det är beklagligt men vi försöker alltid ta vårat ansvar under sådana omständigheter för kunderna i en form av lösning. Jag som skriver nu var senast i kontakt med dig. Dock så får du gärna skriva helt som det är men om din upplevelse är som du skriver är...
Supertrevlig personal. tack för hjälpen med leveransen !
”Snabba leveranser” Väntat 2 och en halv månad på mina grejer, efter 3 veckor ringde jag å fråga vart grejerna var han försäkrade då att dom skulle komma samma vecka, nu mer svarar dom varken i telefon eller på Mail. Men fakturan skulle betala på 30 dagar. Akta er för detta bluff-företag
Hej Jan. Är VD på Maskinexperten som skriver . Väldigt tråkigt att höra detta som du skriver och skulle vara tacksam om du kontaktar mig om detta och vill höra mer detaljer för att hjälpa dig. Ersätter dig självklart med kompensation om det råder fel och brister i din order hos oss. Kontakta mig på 0736-203939 eller per mejl på marcus@maskinexperten.com . Skulle jag inte svara eller är upptagen när du ringer sänd sms så ringer jag upp direkt när jag kan. Ser fram emot att du kontaktar mig så löser vi något bra. Ha en bra kväll !
I särklass det sämsta företaget jag någonsin varit i kontakt med. Dom ljuger om leveranstider, hör inte av sig men kräver betalt för varor man inte fått. Noll känsla för kundservice.
Hej Fredrik . Ibland faller tyvärr inte alla leveranser och transporter väl ut. Vi tar tacksamt emot din goda feedback. Vi sänder flera tusen orders om året och tyvärr är det dem man misslyckas med som man får höra om och som syns. Skulle vilja kolla upp din order och se så allt är okej och om man kan hjälpa till på något sett. kompenserar självklart om vi gjort fel. Kontakta mig på 0736-203939 eller per mejl på marcus@maskinexperten.com . Skulle jag inte svara eller är upptagen när du ringer sänd sms så ringer jag...
Fick bra återkoppling efter kontakt
Hej Kjell. Tack för din åsikt. ha det bra. // Marcus , VD
Måste vara det sämsta företaget jag har varit i kontakt med. Uselt bemötande och uppenbart att de ljuger om leveranstider. Kommer aldrig någonsin att vända dit mer igen.
Hej Fredrik . Ibland faller tyvärr inte alla leveranser och transporter väl ut. Vi tar tacksamt emot din goda feedback. Strävar alltid med att bemöta med god service därav finns det stort intresse som VD att få tala med dig om vad som gått snett enligt dig och lyssna på dina åsikter. Vi sänder flera tusen orders om året och tyvärr är det dem man misslyckas med som man får höra om och som syns. Skulle vilja kolla upp din order och se så allt är okej och om man kan hjälpa till på något sett. kompenserar självklart om vi...