Uselt bemötande och dålig hantering av ofullständig leverans Mycket besviken på Meds och deras hantering av kundärenden. För över en månad sedan fick jag hem en beställning där en produkt saknades, men trots att jag omgående kontaktade deras kundtjänst har jag fortfarande inte fått något svar. Att ignorera ett kundärende på detta sätt känns oseriöst och oproffsigt, speciellt när det gäller något så enkelt som att komplettera en ofullständig leverans. Detta visar på bristande respekt för sina kunder och en total avsaknad...
6 omdömen om MEDS
Synd att hemsidan ser bra ut och ger professionell känsla av deras produkter och tjänster. Leveransen av beställda varor, som enligt hemsidan hade alla valda produkter i lager, tog mycket längre tid än lovat. Var på plats kvällen leveransen skulle finnas i Instabox Willy Södertälje men tydligen hade de inte ens kommit fram. På plats ändrades tiden till dagen efter, som sedan ändrades igen och igen många gånger. Till slut, typ 10 dagar senare, kom det fram nåt men ärligt så trodde jag inte ens det hade kommit fram - kändes...
Dom vägrar ta emot retur eller reklamation själva, dom hänvisar till att man själv ska kontakta nån j*vla leverantör som dessutom inte är svensk och att man ska föra ärendet själv via leverantör. Blir så j*vla förbannad. Kommer aldrig handla hos MEDS igen, j*vla pissföretag!
Sämsta skiten beställde fel varor så när jag hade lagt min beställning så ringde ja upp meds efter 20 minuter och dom sa att orden redan hade börjat packas så jag kunde ej avbryta den men fick nu ett sms 4 timmar senare att orden e packad och dessutom var hon dryg som svara
Billiga men extremt lååååååååång leveranstid. Fraktbolaget Best och Meds skyller på varandra. Köp inte något om du inte gillar huvudvärk och att få gråa hår snabbt.
Det största jävlapajas företaget av alla på marknaden... Beställde varor i förrgår som skulle levereras samma dag.. Men halleluja... Dom vart försenade som som skulle skicka dom idag istället.. Är man egentligen förvånad när man får ett meddelande nu efter att man efterfrågat vart leveransen är: "Tyvärr kan förseningar uppstå och i det här fallet beror det på att vi pga. väldigt högt tryck inte hunnit få ut bland annat ditt paket i tid idag. Vi beklagar verkligen detta och jobbar på för fullt för att hinna ikapp förseningen....